sagakama Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Witam ostatnie dwa dni to problem z odpaleniem. Kręci jak zawsze ale nie "zapala". Potem już odpala prawie od strzała. Co sprawdzić filtr paliwa jest z zaworem cisnieniowym o ile pamietam moze to? Ostatnio mialem zalane przekaźniki pod komputerem może cos tam? Dajcie jakiś drogowskaz gdzie szukać co sprawdzać.
sagakama Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Opublikowano 6 Lipca 2016 Wskazówka super, dzięki. Poczytałem na forum i jest opcja ze może być coś z gazem. Dziś wypale gaz i zgasze go na PB. Zobaczymy co będzie rano. A swoja drogą sprawdzę błędy na kompie i spróbuje pomierzyć ten czujnik.
Mano4 Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Wskazówka super, dzięki. Poczytałem na forum i jest opcja ze może być coś z gazem. Dziś wypale gaz i zgasze go na PB. Zobaczymy co będzie rano. A swoja drogą sprawdzę błędy na kompie i spróbuje pomierzyć ten czujnik. A wymieniałes pompe paliwa?
sagakama Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) Pompy nie wymieniałem. Lpg wyeliminowane bo na pb też był problem. Po podpieciu Vaga na zimnym czujnik pokazywał 12°. Temp. zewn. okolo 18 byla. Po zalaniu tych przekaźników pod komputerem miałem dużo błędów po skasowaniu odpalił jak zawsze. Edit: Czujnik wymieniony i dalej z rana nie chce odpalić. Edytowane 13 Lipca 2016 przez sagakama
otis89 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Sprawdź ciśnienie paliwa, może też nawalać czujnik położenia wału
sagakama Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Opublikowano 15 Lipca 2016 Jestem prawie pewien że przyczyną nie zapalania jest przekaźnik nr. 219 ten pod komputerem. Czy to do niego idzie sygnał z czujnika temperatury cieczy? Chyba po tym zalaniu coś się w nim popsuło.
otis89 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Może szwankuje, ale jak by ci nawalał 219 to problemy były by cały czas z odpalaniem.
sagakama Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Cholerstwo takie że tylko rano moge to sprawdzić. Juz mam rozkręconą obudowę kompa i rozebrany przekaznik. Rano sprawdze czy ta cewka w przekaźniku przyciąga te styki i wyklucze przekaźnik lub znajde usterke. Usterka potwierdzona ☺. Na 100% winny przekaźnik. Po dociśnieciu blaszek w czasie kręcenia odpalił od razu. Jutro zamawiam nowy i mam nadzieje że bedzie spokój. Dzięki za wskazówki. Edytowane 17 Lipca 2016 przez sagakama
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się