Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AMB 150 HP -> Warto stożek + szukam kogoś z okolicy Leszna na wirusa


jawor369

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Się przedstawię. Jestem sobie człek. Nabyłem audi. No, to jak już mamy za sobą tę procedurę :grin: to mam kilka pytań.

Otóż, planuję rozbudowę swojego 1.8T, ale powoli.

Chciałbym wyrzucić katalizator, wiadomo, turbo ma opory, nie potrzebny mi on, a i turbo będzie oddychać.

Chciałbym dodatkowo wsadzić stożek, tu pojawia się pytanie, warto, czy nie ?

Ponoć te silniki są strasznie delikatne i sa różne zdania. Głownie chodzi o dźwięk + odetkanie silnika.

Następna sprawa, chciałbym na wstęp zrobić wirusa na jakieś 180 hp + -. chcę sprawdzić jak silnik będzie wytrzymywał przypływ mocy. Planujemy zrobić stage 2, więc kondycję trzeba ogarnąć.

Pytanie, jest ktoś z okolic Leszna + - 100 km, kto zrobi mapkę za NORMALNE, pieniądze? Nie mam zamiaru płacić 2 x 1500 zł, po wsadzeniu fmica, wtrysków i k03s.

Czekam na pomoc. :lol: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik AMB w B5? Czy ANB?
Co do DP to polecam, moje A4 zaczęło się zbierac lepiej od dołu.
Co do stożka, wsadziłem do innego wolnossącego silnika, jedyna zmiana to dzwięk, wiadomo bardziej rasowy, słychać że nie seryjny. W doładowanych dodaje kilka KM. Nie bez powodu sportowe wozy mają stożki.
Nie rozumiem o co chodzi z delikatością? Jeżeli o rodzaj dzwięku, to nie brzmi jak obojętniak :P
Zacznij najpierw od sprawdzenia serii na hamowni, będziesz wiedział czy serducho zdrowe, czy trzeba kurować.
Tuner nie podpowiem, wiem że gregor10 jest w Jaśle.

Lepiej program zrobic na końcu, ale wiadomo, lepiej nie jezdzic długo autem po modyfikacjach ale bez softu szczegolnie jesli chodzi o szuszarke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ori kod naklejke w komorze silnika, oen audi z amb. Sprawdzę jeszcze dzisiaj. Delikatność - ponoć bardzo czuły na zanieczyszczenia powietrza. Co do DP, bardzo mocno zmienia się komfort jazdy? Bo nie ukrywam, zależy mi na ciszy w samochodzie. Oczywiście, seria była by sprawdzana na HM, przed wrzuceniem tego 180. Co do robienia mapy pod koniec, to ma sens, ale jednak wiedząc że auto ma potencjał nie mogę jeździć serią ..:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli zalezy ci na ciszy to nie wrzucaj stozka ,turbo benzyna brzmi calkiem inaczej niz wolnossak. Po 2 stożek to przedewszystkik porządna osłona termiczna,przydał by sie do tego jakiś nadmuch powietrza jak np w ori jest zrobione..Po 3 dp warto było by owinąć jak bedzie stożek. Po wymianie z kata na dp nie zauważyłem różnicy akustycznej,ew troche bardziej basowy dzwiek. Zmiany są tylko pozytywne.Jeżeli cię stać to sportowy kat możesz założyć. 180 km to silnik przyjmie bez zająkniecia ale po drodze w tak starym aucie to na pewno musisz wymienic sporo rezczy,tym bardziej jeżeli chcesz stage 2 robic jak rozumiem tj.fmic,wtryski,turbo,wydech itp

Przepływomierz pewnie do zmiany już sie nadaje,sprzegło kiedyś sie podda,swiece wypadało by zmienic,zawór dv z pewnościa a turbina na 180 km da rade pewnie ale jak długo.

a i to jest na pewno ANB a nie AMB

AMB to amerykaniec z modeli b6

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż sorawde te oznaczenie :D wiadomo, takue rzeczy się porobi, to podstawy. Sprzęgło będzie spiek. Co do dźwięku, wiem że będzie inaczejiinaczej to by raczej nie przeszkadzalo, kwestia tego iż nie chce się wydzierać w aucie. A są jakieś różnice między stożkiem a grzybkiem?

Boże, wybaczcie orte. W pracy na telefonie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba że masz swapa na AMB, zrob fote gratów spod maski i wrzuc to rozpoznamy.
Samochod jest głosniejszy głównie przede wszystkim przez przelotowy wydech. Ja najpierw zarzuciłem przelot, a potem wsadziłem DP, i różnicy w głośności żadnej nie odczułem, z to w kopycie tak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co na to spalanie? Po DP? Pomijam problem kiedyś byłby 2 sondy.

Problem 2 sond koło kata *

A nie, jednak to ANB :D sprzedam kata. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wsadzeniu dp i tak trzeba usunac sonde diagnostyczna bo bedzie check swiecil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tu pojawia się problem. Mam 2 sondy i lpg. Jak to zgrać żeby nie było check engine?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ANB i DP i nie wywaliło mi jak narazie checku!

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...