bialy konin 0 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 (edytowane) Witam Jestem Posiadaczem Audi A4 B5 lift 2.4 165 KM. Samochód po zakupie miał już problem taki, iż przy przyspieszaniu do 2000 obrotów czuć było drgania - czym mocniej przyspieszałem i nie redukował biegu ( skrzynia automatyczna) te wstrząsy były mocniejsze. Do samochodu została zainstalowana instalacja gazowa i na gazie nie ma takich problemów. Tylko na gazie. Niedawno zmieniłem silnik z 2.4 na 2.8 193 KM i problem jest cały czas ten sam. Czy spotkaliście się z takim problemem? Wymieniłem świece, kable i cały czas nie pomaga. Nie ma żadnych błędów po podpięciu pod komputer. Prośba o pomoc. Pozdrawiam Edytowane 20 Lipca 2016 przez bialy konin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Na gazie też jest tak jak na benie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy konin 0 Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Na gazie też jest tak jak na benie ? nie na gazie jest wszystko git Myślę że to nie jest żadna mechaniczna sprawa związana z silnikiem bo na jednym jak i na drugim jest to samo.. podejrzewam cewkę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Ale gdyby była to cewka to na benie by nie hulało, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4b5 Mariusz 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Witam. Dolanczam sie do tematu. Ja mam znowu tak ze jak jade na lpg i dam raptownie gazu to dusi sie i szarpie:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Hmm, ja bym pierwsze zrobił logi czy nie cofa i czy nie wypadają zapłony, wtedy można kminić dalej. Dobrze byłoby też sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie, oraz wymienić filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4b5 Mariusz 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Bo to na lpg sie dzieje tylko na benzynie jest ok za maly parownik by byl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Bo to na lpg sie dzieje tylko na benzynie jest ok za maly parownik by byl? Akurat odpowiadałem koledze który temat rozpoczął, może lepiej byłoby gdybyś założył nowy temat niż zaśmiecać koledze aktualny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się