Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ANB] 1.8t a4 b5 99r Pisanie mapy, podstawy, szukam mentora


jawor369

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Poszukuję ludzi, którzy ogarniają pisanie map i programów bardziej hobbistycznie niż pod zarobek, chciałbym, aby ktoś wytłumaczył podstawy, gdyż nie chcę narobić kuku mojej Pysi.:D ten temat można traktować również jako zbieranie informacji w jednym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakim etapie jesteś? Generalnie proponuje zacząć od podstaw czyli od diagnostyki swojego auta, czyli logi dynamiczne itd., bo bez tego nie jesteś w stanie zrobić dobrego programu i nie zniszczyć silnika lub osprzętu, ale pewnie to masz opanowane jeśli chcesz iść o krok dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętne zaczerpnąłbym od podsawy podstaw. O diagnostyce trochę na forum jest, ale czy to wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby dobrze poznać jeden silnik musisz rok poświęcić na samą edukacje w diagnostyce, przeanalizować wszystkie przypadki w sieci danego silnika, rozwiązać samodzielnie setki problemów od a do zet, zrób sobie bazę, kartotekę każdego przypadku i opisuj jaki był problem, co zostało zrobione, co pomogło a co nie, tysiące logów, setki godzin, opieranie się wyłącznie na swoich doświadczeniach, czyli poświęć rok wyłącznie na zdobywanie doświadczenia w diagnostyce na dany silnik, bo bez tego leżysz i kwiczysz, będzie zmiął wiedze absolutną o danym silniku i po chwili spojrzenia na logi od razu bez zastanawiania się czy bujania w chmurach będziesz wiedział w jakiej kolejności należy przystąpić do ogarniania auta by nie wymienić masy sprawnych elementów, nie narobić się i nie wpakować niepotrzebnie worka kasy, tu nie ma miejsca na strzelanie może to wymienię a może to, mając wiedze i doświadczenie od razu wiesz co trzeba zrobić, mało tego wiesz w jakiej kolejności to należy zrobić by się najmniej narobić i przy okazji nie na mieszać, po przejrzeniu też masy logów zaczipowanych tych silników będziesz dobrze wiedział jak co trzeba ustawić najbardziej optymalnie, czyli rok na diagnostykę i potem drugi rok na przyswojenie zadowalającej wiedzy w czipowaniu danego silnika, nie staraj się przyswajać wiedzy w necie bo tam często piszą brednie, sam praktycznie wszystko sprawdzaj, nie będąc wybitnie dobrym w diagnostyce zapomnij o byciu dobrym w czipowaniu, moja rada jeżeli nie planujesz poświęcić całego życia na to jedz do dobrego tunera który sam jeździ albo wiele lat jeździł autem z takim silnikiem bo taki najlepiej się na tym silniku będzie znał i niech on zrobi od a do zet wszystko a ty te dwa zmarnowane lata poświeć na bardziej przyjemne chwile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...