Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 16705 (P0321)


bialy4

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj podpiąłem swoje autko pod Vaga, bo od dłuższego czasu borykam się nierówną pracą silnika i wywalił mi dwa błędy:

16705 (P0321) Ignition/Distributor Engine Speed Input Cir. Range/Performance

SPORADYCZNY

561-- ------- Fuel mixture adjustment is Hi or Low

Adaptation Limit (Add) Not Reached

Ten drugi jest już mi dobrze znany z wcześniejszych opisów. Ale za to ten pierwszy spotykam pierwszy raz i w dodatku nie mam go na swojej liście błędów.

Co on oznacza? Wydaje mi się, że mogą być ze soba powiązane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik prędkości wału, czujnik obrotów wału, zabrudzony, uszkodzony, albo odległość większa niż 1,3 mm od tarczy. Możliwa jeszcze przyczyna, to przetarta wiązka, albo niestyk na kostce.

Sprawdź jego stan i przeczyść go i styki także.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj wielce się zdziwiłem. Jak niektórzy zauważyli od pewnego czasu mam problemy ze swoją niunią. Dzisiaj przeżywała agonię tzn. po zapaleniu silnik wszedł na 1100 obr./min. a następnie dusił się szarpał i zgasł. Potem zapalił ale z obrotami było kiepsko. Nie chciał się wkręcać na obroty, zaczynał ciągnąć powyżej 3000.

Dodam tylko że wcześniej wyrzycał mi błąd:

561-- ------- Fuel mixture adjustment is Hi or Low

Adaptation Limit (Add) Not Reached

Dzisiaj nie sprawdzałem Vagiem bo nie miałem czasu ale za to odpiąłem przepływkę i ku mojemu zdziwieniu-nie ten samochód. Jeszcze nigdy tak sie nie wkręcał jak po odłączeniu przepływki. W takim razie to chyba wina przepływki ale zanim ją wymienię porobię logi niestety nie posiadam lapka więc mogę zrobić je tylko na postoju. Czy to wystarczy aby zdiagnozować przepływkę i ewentualnie sondę lambda?

A i jeszcze które bloki trzeba zrobić? Bo już mi ręce opadają.

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 21-02-2007, 21:33 ]

tutaj przerzuciłem Twój post, pisanie w temacie o AEB nie ma sensu, Ty masz inny silnik

[ Dodano: 22-02-2007, 02:56 ]

Moja radość była jednak chwilowa. Bo postawiłem auto na podwórku i kiedy wystygł silnik auto zapaliło ładnie, chodziło równo na wolnych obrotach. Niestety jak próbowałem nim ruszyć to nie dało rady bo nie miał siły, poprostu gasł. Po podłączeni przepływki siła mu wróciła i na początku obroty też w miarę się trzymały ale po przejechaniu kilku kilometrów znowu zaczęło nim telepać i gasnąć.

Już sam nie wiem co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa albo wtryskiwacze.

Sprawdź ciśnienie paliwa u mechanika i się powinno trochę rozjaśnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z paliwem to raczej nie ma nic wspólnego bo na gazie jest to samo może troszeczkę łagodniej.

Próbójąc dojść do problemu chyba go tylko pogorszyłem. W Vagu wszedłem nieświadomnie w nastawy podstawowe i pozatwierdzałem parametry wyświetlane w blokach pomiarowych. Jak to teraz odkręcić?

Zrobiłem też logi ale tylko na postoju bo pod obciązeniem nie miałem możliwości. Co do temperatury to na zegarze było 90 a tu tylko tyle.

logijpg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...