radmos Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Mam prośbę o ocenę logów na razie logi statyczne BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_274990.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_274989.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_274988.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_274987.html STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_274986.html Grupa 014, 018, 023: http://vaglog.pl/log_274985.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_274984.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_274983.html
ciahciah Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) egr źle działa, albo układ sterowanie z n18 nie domaga albo kolektor bardzo zawalony, wytnij z puszki po piwie blaszkę i wsadź na łączeniu kolektora ssącego z zaworem egr i zrób loga 003 statycznego w celu zweryfikowania czy przepływka zaniża czy egr puszcza logi 018 023 nie robi się w tdi na zwykłej pompie obejrzyj smic czy nie jest zapchany piachem albo nie ma pokrzywionych blaszek Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez ciahciah
Musashi Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 EGR wyglada na zablokowany w pozycji niedomknięty. albo G70 zle mierzy. przydałyby sie logi dynamiczne.
radmos Opublikowano 2 Września 2016 Autor Opublikowano 2 Września 2016 Wielkie dzięki za odpowiedzi, egr na dniach spróbuje wyczyścić i zrobię nowe logi DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_275473.html Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_275472.html Grupa 004, 008: http://vaglog.pl/log_275471.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_275470.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_275474.html
ciahciah Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 logi zawsze robi się pojedynczo loga 000 dynamicznego nie rób bo i tak mało kto potrafi go dobrze rozczytać wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy, jak to nie pomoże i nie planujesz czipa w którym nie domagająca przepływka została by skorygowana zostaje wymienić przepływkę sterowanie turbo nie domaga, spr wakuometrem ile jest podciśnienia na wężyku gruszki turbo w trakcie 011bs, jak palcem jesteś w stanie podnieść więcej jak 1-2mm bolec na dole sztangi gruszka kwalifikuje się do wymiany katalizarot nie zaszkodzi wywalić no i pojeździj dynamiczne by odmulić turbo, jak po tym dalej będzie turbo łapać 2560 trzeba wyciągać, wyczyścić i likwidować bruzdy, zacznij o katalizatora, kolektora ssącego i wlotów w głowicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się