Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła Depo, problem z przełączaniem


luque1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.


Kupiłem ostatnio Adi A4 b5 1997 sedan z zamontowanymi światłami Depo (LAMPY AUDI A4 B5 95-98R ANGEL EYES RINGI DEPO CHR (6358953334) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.)


Montowane były podobno kilka miesięcy temu, widać nówki. Jest homologacja i niby jest ok. jednak...


Przy zapalaniu pozycji jest ok. Gdy przełączam na mijania, światła pozycyjne się nie przełączają. Przełączają się dopiero gdy włącze światła drogowe... Światła drogowe zupełnie się nie włączają, mogę jedynie mrugać nim na ostatniej manetki. Dlaczego tak jest? Coś jest źle podłączone? Słyszałem że trzeba zamontować jakiś przekaźnik za który mogą zabrać dowód, ale bez przekaźnika jest wszystko dobrze w świetle prawa...


Pomóżcie doradźcie co można zrobić bo jestem zielony w tych sprawach. Co zrobić by wszystkie światła przełączały się normalnie a było to zgodne z przepisami?


Z góry dzięki za pomoc


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej podejrzewam problem z manetką niż z lampami. Skoro nie włączają się światła mijania ani drogowe możesz tylko mrugnąć, Najprościej będzie ja włączysz na manetce światła mijania, wtedy miernik w dłoń wypinasz wtyczki z reflektorów i sprawdzasz napięcie na pinach wtyczki.

Schemat pinów we wtyczce był gdzieś na forum poszukaj; Dział techniczny-Oświetlenie lub w dziale Warsztat.

Jeśli napięcie we wtyczce będzie ok to masz problem z reflektorami ale wątpię w to.

Jeśli nie będzie napięcia to problem z przełącznikiem lub instalacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Sprawdze wszystko po kolei. Mam nadzieje że to nie bedzie poważny problem, zobaczymy. A do tych lamp jest potrzebna przetwornica lub spryskiwacze czy coś w tym stylu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie są potrzebne spryski ani przetwornice. Sprawdź też bezpieczniki, chodź wątpliwe aby wszystkie naraz się spaliły.