Adam Machcinski Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Awt 1.8t 150km 2001r Witam wszystkich. Posiadam audi a4b5 z 2001r 1.8T 150km awant silnik AWT 167 000tys Auto po wymianie rozrządu,świec,oleju mobil 5w50 uszczelki klawiatury łancucha fazatora i kompa do tego inne pierdoły Pisze do was gdyż coś się popsuło mianowicie wytłumaczę przebieg zdarzeń Podczas powrotu do domu na a4 pojawiła się kontrolka oleju, cóż stanąłem sprawdziłem stan i było ok, jadąc dalej pojawiała się i znikała tak na zmianę dodam że coraz częściej a wycieków brak,stan ok myślałem pewnie czujnik jadąc dalej dojechałem prawie pod dom i słyszę dziwny dźwięk terkotanie bardzo głośne po dodaniu gazu przestało gdy wbijałem na luz kontrolka oleju gasła gdy obroty rosły powracała. nie ważne czy zimny czy ciepły terkotanie wciąż jest. zaniepokojony jestem tym bo być może panewki się obróciły albo napinacz (z wtyczką ) się skończył tak czy inaczej co o tym sądzicie? auto jeszcze nie było w warsztacie. nagrany dźwięk wybaczcie ciemność http://www113.zippyshare.com/v/eHoR7OYF/file.html dodam że kontrolka oleju pojawia się za każdym razem po chwili pracy silnika. a stan oleju jest. auto zakupiłem a olej który był nie był zbyt dobrej jakości delikatnie pisząc czy możliwe że smok się zatkał po przez czego pompa nie podaje wystarczającej ilości oleju? co skutkowało obróceniem panewek ewentualnie uszkodzeniem napinacza ? kolejne pytanie czy remont tego silnika jest kosztowny ? z tego co wiem moj napinacz 1700 nie ukrywam koszta sa ważne ale jeśli okazało by się że czeka mnie remont jaki budżet szykować co wymieniać na co zwrócić uwagę i czy mimo wszystko napinacz wymienić?
sQbaniutki Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Moim zdaniem olej do bani.Poczytaj tematy o olejach.Mobil i Castrol to nie są oleje do tego samochodu.
Mateuszek1001 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Najpierw sprawdz ciśnienie oleju, jeśli będzie niskie to micha w dół i patrzeć na smok,
Adam Machcinski Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2016 nie bawem zajade do mechanika sprawdzimy cisnienie i miske od razu gore i dalej szukac co jest pieć ewidentnie góra nie ma smarowania po tym co słychać więc smok może byc zawalony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się