walada1987 4 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fa4-klub%2Epl%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F369851-Co-by%C5%9Bcie-wybrali-gwint-czy-springi&share_tid=369851&share_fid=41415&share_type=t Co byście wybrali gwint czy springi Naciapane z GT-N7105 Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez walada1987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosinski83 34 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) Jeśli same sprężyny to na pewno lepiej cały gwint, tylko nie jakiś ta technix czy inny szit... Sam jeździłem na AP i polecam - dobra kasa i jest twardo i komfortowo za razem (jak na gwint). Edytowane 6 Września 2016 przez pawelosinski83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2shrek 0 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 jak masz dobre amory to springi Eibach Pro- kit -30mm jest ok, co prawda mam 1.9 TDI ale jak dla mnie jeździ się ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenovo 0 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Jeśli gwint to AP w dobrej cenie i do codziennej jazdy super . Co do sprężyn to jest orientacyjna wysokość obniżenia np : przód będzie wyżej a d*pa niżej lub odwrotnie . Mając gwint w każdej chwili możesz regulować np lato=gleba , zima=allroad . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 ap to miękki szajs i tyle w temacie, rozgladni sie za kw v1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Potwierdzam. AP to dobry gwint do lansu po mieście i jak ktoś woli ponton zamiast pewnego prowadzenia kosztem komfortu. Wiadomo, że bije na głowę syf typu TA czy MTS ale jest za miękki do szybszej jazdy i większych obniżeń. Kupiłem taki nowy do swojej ośki i szybko przesiadłem się na lowteca 9.1 (cena prawie taka sama jak za ap). To już trzyma budę za mordę jako tako. KW V1 znaleźć w dobrym stanie to nie mały wyczyn i do tego ponoć często tył wylewa. Jeśli już używka to ja bym szukał gwintu H&R (na wkładach bilstein) lub Bilstein B14 np. Edytowane 21 Grudnia 2016 przez Randor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się