Grzegorz76 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Witam, mam problem. Otóż niedawno odkryłem, że mam zły kąt żądany początku wtrysku. I teraz za cholerę nie wiem co z tym począć. Dlaczego tak jest, od czego to zależy, gdzie szukać przyczyny? Audi zakłada, że wzorcowy kąt początku to jakieś 2ATDC = -2PGMP. W bazowym 004 mam ustawione w miarę dobrze tylko dlaczego w statycznym pokazuje mi żądany kąt początku wtrysku na poziomie 4PGMP = -4ATDC? , czyli całkowicie po drugiej stronie. Pomocy!
przemik Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Moze to swiadczyc o tym iz rozrzad nie byl wymieniany przy pomocy specjalnych blokad...
Grzegorz76 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2008 Czyli mając gwarancję na wykonanie przez serwis wymiany rozrządu powinienem ubiegać się o ponowne sprawdzenie i ustawienie kąta prawidłowo? Na ile mam pewność, że to jest wina nieprawidłowej wymiany rozrządu, bo jak ich znam to będą wymyślać wszystko tylko nie to, że oni coś źle zrobili. A podczas wymiany nie było żadnych blokad bo widziałem. W koło pompy włożony był bolec a na kole rozrządu krecha kredą. Pozdrawiam.
przemik Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 w koło pompy włożony był bolec a na kole rozrządu krecha kredą To jakis "profi" serwis skoro wymienia w V6 rozrzad "na kredke". Własciwie caly dalszy komentarz jest zbyteczny. Skoro masz gwarancje to pojedz do nich i powiedz zeby prawidlowo ustawli kąt wtrysku. Tak zeby wartosci w 004.2 i 004.3 byly zbiezne a wartosc w 004 BS przy przelaczeniu na LATE byla 2* ATDC +/- 0,5* A i jeszcze z ciekawosci - mozesz zalogowac VAG (wer. ang) grupy 004 stat, 004 BS oraz zrobic zrzut ekranowy okna VAG COM z 004 Basic Setting w momencie kiedy nastawnik przelaczy sie na "Late" i nam zaprezentowac. Jakos nie moge sie odnalezc w logach ktore zaprezentowałes.
Grzegorz76 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 Wszystko jest tak samo, tylko z - (minusem na początku) Zamiast Po Górny Martwym jest Przed Górnym Martwym 2ATDC = -2PGMP czyli prawidłowy żadany kąt wtrysku w stat004 powinien być 2ATDC to = -2 PGMP. Przekładając na angielski obecnie żądany kąt wtrysku to -4ATDC a powinno być +2ATDC.[br]Dopisany: 16 Grudzień 2008, 18:29_________________________________________________A może ktoś wie jak ustawić na pompie ten kąt żądany, pls pomocy
przemik Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Kąt wtrysku jest dobry w tym samochodzie... i wczytujac sie w te logi... to w 004 stat tez jest dobrze... ponawiam prosbe o zalogowanie VAG ver ang... oraz wykonanie screenshota w momencie kiedy nastawnik przestawi sie na LATE... i wklejenie na forum.
Grzegorz76 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Kąt bazowy jest ok, tylko ECU żąda złego kąta, powinien żądać 2ATDC a żąda -4ATDC Ale dzisiaj się zdziwiłem... Pojechałem zmniejszyć obroty spowrotem na 742 bo w lato sobie 780 ustawiłem i o dziwo, przy okazji sprawdzając kąt statyczny, wychodziło na poziomie 1ATDC Więc ja już nic nie kumam. Przeszło mu czy co... Więc na razie zostawiam temat do nowego roku. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 20:19_________________________________________________Pomocy, dzisiaj znowu mi żądał 4PGMP, nie mogę tego pojąć, co może powodować zły kąt żądany? Gdzie szukać przyczyny:(?
marewel Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Odpuść sobie nie szukaj dziury w doopie. Podpinalem kiedys allroda i tez bylo 4.
Grzegorz76 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Odpuść sobie nie szukaj dziury w doopie. Podpinalem kiedys allroda i tez bylo 4. Ta, tylko wg mnie auto nie jeździ jak powinno, brakuje mocy.
Grzegorz76 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Jedz na hamke i sprawdz. Nie wiem gdzie jest najbliższa hamownia 4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się