tombud 0 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Witam ! Zamierzam zmienic zawiesznie z 1 BA na 1BE lub 1 BV. Kategorie wagowe mam następujące : Oś przednia : OJH czyli kategoria 8 Oś tylna : OYK czy kategoria 10 Samochód 2,0 TDI Quattro , kombi , 2013 r ( modelowo wg VIN 2014r) Sprawdzając wg ETKI kolory na sprężynach takie jak mam teraz ( 1 BA) w samochodzie wszystko się zgadza . Przód : 1 x pomarańczowy + 1 x fioletowy Tył : 1 x szary , 3 x różowy . Patrząc w ETCE na sprężyny BE do tej kategorii wagowej pokazuje : Przód : 3 x pomarańczowa , 1 x fioletowa 8K0 411 105 ED Tył : 1 x zielona , 1 x niebieska , 1 x szara nr. 8KO 511 115 HB Takich sprężyn mam szukać ? Dlaczego ETKA pokazuje jednakowe sprężyny do BE i BV ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 A nie lepiej ebacha -35przód /-30tył tylko pasuje zmienić amory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombud 0 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jeżeli będzie 1BE to razem z amortyzatorami : przód : 8T0 413 031 AF tył : 8T0 513 035 M Takie ETCA pokazuje i takie mogę mieć. Jeżeli chodzi o BV to pokazuje: przód : 8K0 413 031 CK tył : 8K0 513 035 z końcówką AS lub AR - nie wiem który . Nie chce aż tak bardzo obniżać i utwardzać . Jeżeli to te 2 cm by się obniżyło to byłbym zadowolony . Największe wątpliwości mam do tych sprężyn. Czy trzymać się tej ETCA i wg tego dobrać ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Jak założysz ori 1BE nie będziesz zadowolony. Nie wiem dlaczego ale polift na 1BE stoi wyżej niż przedlift. Jeżeli masz dostęp do ori amorów 1BE to zestawiłbym je właśnie ze spręzynami eibacha jest idealnie jeżeli chodzi o wysokość bo nie za nisko nie za wysoko i o dziwo lepszy komfort niż na serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombud 0 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 A która wysokość ? -35 przód i - 30 tył ? Te sprężyny eibach nie będą twardsze od zawieszenia BE czy BV ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 A która wysokość ? -35 przód i - 30 tył ? Te sprężyny eibach nie będą twardsze od zawieszenia BE czy BV ? Dużo osób założyło było bardzo zadowolonych Twardsze nie są podobno jest jeszcze lepszy komfort niż BE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombud 0 Opublikowano 21 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Mówimy o tych pro-kit ? Czarnego koloru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiKRK 4 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Tak czarne Pro Kit. Potwierdzam to co pisał Gibons. Po zmianie z 1be na eibacha w polifcie komfort minimalnie ale na plus i lepsze trzymanie w zakretach. Auto siadlo 10mm przod i tyl czyli po 30mm od 1ba. Tapniete z SGS7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się