Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 1.9 TDI - kąt wtrysku po raz kolejny


przemtor

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry koledzy, że się powtarzam ale w innym wątku nikt nie chciał mi odpowiedzieć :confused4: Pytanie po raz kolejny o kąt wtrysku - przyspieszyłem u siebie statyczny kąt z około 44 do 65 w BS w celu poprawy odpalania. Po tej operacji niestety wartość kąta w MB też mi sie zwiększyła do około 65-67 także teraz w grupie 004, czyli w stopniach, na biegu jałowym na rozgrzanym silniku mam 2,0-2,2 BTDC przy wymaganym 1,3 BTDC? Wcześniej miałem prawie idealnie koło 1,3 BTDC a wartość w gupie 000 była w granicach tych magicznych 50. Dlaczego tak się zrobiło? Bo już teraz sie gubię - kręcenie pompą zmienia statyczny kąt wtrsyku, a na biegu jałowym kąt jest jest sterowny przez ECU, tak? W każdym razie ruszyłem delikatnie tylko pompą a zmieniły się wartości zarówno w BS jak i MB. Co zrobić żeby mieć w BS ponad 60 a w MB np. 50?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobić żeby mieć w BS ponad 60 a w MB np. 50?

Chyba jest to nie wykonalne,poniewaz sterownik moze przyspieszyć zapłoń a nie opóźnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak,dlatego mimo za późnego kata w BS,w MS masz prawidłowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...