majkel_majki 19 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Jeżeli auto znajomego to 180 konne 2.5 to przepływomierz nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soadrian 0 Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Jeżeli auto znajomego to 180 konne 2.5 to przepływomierz nie pasuje. Też ma 150 konny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Ok, najlepiej gdyby udało Ci się jeszcze zrobić logi na pożyczonym przepływomierzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soadrian 0 Opublikowano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Na razie udało mi się tylko odpiąć przepływomierz. Efekt był taki, że silnik wkręca się do około 3500 obr/min. Zamontowałem przepływomierz kolegi i na początku auto zachowywało się jak z odłączonym (wkręcało się do ok 3500-3800 obrotów). Zacząłem robić logi i przy dwóch pierwszych próbach nie wkręcało się wyżej: http://vaglog.pl/log-000_VJaQ4.html http://vaglog.pl/log-001_NzJN0j.html Później zaczęło wkręcać się normalnie: http://vaglog.pl/log-000_JVmXi.html http://vaglog.pl/log-001_MsOsnqK.html http://vaglog.pl/log-003_595bA2D.html http://vaglog.pl/log-004_WXkn5LV.html http://vaglog.pl/log-008_1a7Qd.html http://vaglog.pl/log-010_Z8htg.html http://vaglog.pl/log-011_P5Ct5vj.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Teraz to już zgłupiałem. Cały czas dziwne są te odczyty z przepływomierza, niezależnie od zapotrzebowania i obrotów zmierzone 773.5 mg, a sama wartość jest za niska. Albo drugi przepływomierz też jest walnięty w co nie wierzę, albo problem leży gdzieś indziej. Turbo też za późno wstaje i widać, że ciśnienie jest niestabilne i pływa. Ja na chwilę obecną nie wiem jak dalej pomóc, sugerowałbym właśnie zajęcie się turbo i sprawdzenie czemu są takie jaja z odczytów przepływomierza. Jeszcze jedno, wiesz w jakim stanie jest góra silnika, wałki, koniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soadrian 0 Opublikowano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 (edytowane) No właśnie podejrzewam, że w nieciekawym. Od niedawna, po odpaleniu na zimnym silniku, przez chwilę jakby nim "telepie", a z wydechu kupa białego dymu. Edytowane 20 Października 2016 przez Soadrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się