pavl0o 0 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Witam, w poniedziałek odebrałem samochód od mechanika - wymiana przegubu lewego całego i drążka kierowniczego. Po wymianie zaczęło coś piszczeć w lewym przednim kole - im szybciej jadę tym szybciej to popiskuje. Znika całkowicie nawet przy bardzo delikatnym naciśnięciu hamulca. Dźwięk jest mniej więcej taki: https://www.youtube.com/watch?v=Q9mQ3MRkkMY https://www.youtube.com/watch?v=0jMmjKeqtn4 Przed wymianą przegubu nic takiego na pewno się nie działo, od wymiany przegubu zrobiłem około 100 km i piszczenie nie znika. Osłona tarczy nie jest skrzywiona. Co można sprawdzić samemu w domu w tym temacie? Może to być wina wadliwego przegubu, źle założonego? Czy cholerny zbieg okoliczności i jakiś problem nagle z tarczą czy klockami się pojawił(ciężki mi w to uwierzyć coś ale różnie bywa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Jeżeli piszczenie zanika przy hamowaniu to przyjrzał bym się hamulcom. na podniesionym psiknij czymś na tarczę, wodą , płynem do naczyń i zobacz czy przestanie. Możesz zrzucić zacisk z klockami i zobaczyć co się będzie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavl0o 0 Opublikowano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Jak zdjąłem koło i kręciłem tarczą żadnych dźwięków nie było, jedynie podczas jazdy takie dźwięki są. Ale sprawdzę z tą wodą i przejadę się kawałek i zobaczę co i jak, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Pewnie klocki ocierają. Przyczyn może być wiele. Krzywa tarcza, krzywa piasta, problem z samym zaciskiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavl0o 0 Opublikowano 5 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Tak, tylko możliwe, że stało to się tak po prostu znikąd po wymianie przegubu? W czwartek odprowadziłem samochód(stuki, puki ale nic nie piszczało), odbieram w poniedziałek i piszczy i całkowicie odrzucacie to, że coś z przegubem tylko coś z hamulcami, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Tak, tylko możliwe, że stało to się tak po prostu znikąd po wymianie przegubu? W czwartek odprowadziłem samochód(stuki, puki ale nic nie piszczało), odbieram w poniedziałek i piszczy i całkowicie odrzucacie to, że coś z przegubem tylko coś z hamulcami, tak? Może nie całkowicie ale zawęzisz pole poszukiwań sposobem jaki ci podałem powyżej. Może być,że kupiłeś jakiś inny przegub i jego obudowa trze o obudowę zwrotnicy. Ja jednak szukał bym przyczyny w hamulcach klocki, zacisk, jarzmo. Moze coś źle zostało złożone. Rozbierz hamulce i przyjrzyj się czy nie ma żadnych śladów ocierania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się