nonameq Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Witam problem polega na cyklicznym przerywaniu w zakresie obrotów 1800-2300 podczas przyspieszania w zakresie mocy powiedzmy 40-70% raczej pod obciążeniem tj górka, większy balast jest to cykliczne przerywanie auto normalnie ciągnie ale wrażenie jest jak bym na ułamek sekundy odejmował gazu. Napisałem posta kolegom 2.0 bo mieli identyczne problemy i pomagała kryza na egr ale nie chce im tematu zaśmiecać... Samochód nie kopci, ma moc z tego co zrobiłem podmieniona pompa w baku i dalej to samo, konektorki PD, filtr paliwa, czyszczenie egr + diagnostyka nie wywala zadnego błedu a tu logi: BS 003 http://vaglog.pl/log-003_Sn103Z.html tutaj podczas testu ewidentnie odczówalne drgania BS 011 http://vaglog.pl/log-011_eNrnJBP.html ST: 001 http://vaglog.pl/log-001_1COrjV.html 003 http://vaglog.pl/log-003_ryiGaL.html 004 http://vaglog.pl/log-004_AofbJdg.html 013 http://vaglog.pl/log-013_B01uSE8.html 023 http://vaglog.pl/log-023_49dhtK7.html Bipy 00 na wolnych DYN: 003 http://vaglog.pl/log-003_wt6g0o.html 011 http://vaglog.pl/log-011_XKA06n.html 004 http://vaglog.pl/log-004_W2Z5L.html 001 http://vaglog.pl/log-001_WENAgsT.html jak cos istotnego przegapiłe do wrzuce ------------------------------------------------- Panowie podbijam temat nie jest to strasznie dokuczliwe ale nie moge z tym żyć tu nowe logi bo tamte nie działaja:BS 003 http://vaglog.pl/log-003_lr7HEgN.htmlBS 0011 http://vaglog.pl/log-011_w5b4N.htmlS1 http://vaglog.pl/log-001_2zBu5a.htmlS3 http://vaglog.pl/log-003_8oJ0d39.htmlS4 http://vaglog.pl/log-004_5Q2HL6Z.htmlS13,18,23 http://vaglog.pl/log-013_018_003_023_En2I5c8.htmlD3 http://vaglog.pl/log-003_jz870P.htmlD4 http://vaglog.pl/log-004_ENg8S.htmlD8 http://vaglog.pl/log-008_DDc2dgM.htmlD10 http://vaglog.pl/log-010_WpC1L1.htmlD11 http://vaglog.pl/log-011_GK1KTa5.htmlD3,8,11 http://vaglog.pl/log-003_008_011_vW4sq9.htmlD10,11 http://vaglog.pl/log-010_011_8qXla.html proszę o jakieś pomysły Edytowane 30 Grudnia 2016 przez nonameq
MariuszKK Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Na pierwszym cylindrze bip wyraźnie wyższy od pozostałych... Do tego zauważyłem że synchronizacja rozrządu na wolnych jest 0.5 a podczas jazdy od 1500 obrotów = 0.0. Na tempomacie też przerywa?
nonameq Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 Jeśli chodzi o synchro (celowo eksperymentalnie z innych przyczyn ustawione na 0.5) to ze wskakuje na - jest spowodowane pracą paska/napinacza podczas obciażenia, co do bipów to powiem szczerze że co pomiar to inaczej tak samo pompki... Tempomatu nie posiadam rozumiem że chodzi Ci o "przyspieszenie na tempomacie" bo objaw występuje tylko podczas przyspieszania ze stałą predkością jest OK. Zastanawia mnie kwestia ostatniej pompki, gdy przeglądałem gr 013 podczas jazdy pompowstrysk był czasem wysterowany na 1.1 zamin komp zaprzestał korekcji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się