Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po odpaleniu :(


Luba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy ale że tak powiem "problem mnie tu doprowadził"

Posiadam Audi A4 B5 Avant z '97 roku 1.8 125 KM Pb + LPG

od dłuższego czasu mój samochód trapi problem z którym nie mogę sobie poradzić a że tak powiem "żaden fachowiec" nie może mi pomóc. Otóż gdy odpalam auto to ono od razu gaśnie, przy drugim i trzecim odpaleniu samochód dziwnie faluje a gdy próbuje ruszyć to nie ma wcale mocy, faluje, ksztusi się ale nie chce jechać, strzela, pufa itp. Gdy zgaszę go i z powrotem odpalę ale nie ruszam tylko chodzi na wolnych obrotach to trzyma te 900 obrotów i w pewnym momencie nagle na dosłownie kilka sekund wchodzi na 1200 po czym znowu wraca to "normy". Przejadę około 5-7 km i się przełączy na gaz po szarpaniu i braku mocy w trakcie przełączania. Zaobserwowałem także gdy stosowałem jakiś tam czyścik który stosuje się do czyszczenia układu co jakiś tam czas to po jeździe na benzynce powyżej 3000 obrotów samochód tez nie ma wcale mocy. czy ktoś miał coś takiego?

akumulator nowy, filtry nowe, olej tez wymieniany - co to może być

wiem ze jestem nowy ale liczę ze wspaniała rodzina ludzi którzy maja audi nie pozwolą na to żeby moja wiara w ta markę upadła razem z moim avancikiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłącz instalke lpg, zakręć butle i sprawdź czy dalej to samo na benzynie.

Dokładnie. Może parownik ma już dość i dostaje "dwa" paliwa. Takie cuda miałem w poprzednim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstępnie zrobiłem i zakręciłem butle - faktycznie odpalił o wiele lepiej, dzisiaj umówiony jestem na komputer wiec zobaczymy co tam sie dzieje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG pokazał tylko inspekcje przeglądu ( miałem to wcześniej juz usunąć), wymieniałem w międzyczasie kostkę stacyjki wiec tez pokazał ze były poduszki odpinane i blad mieszanki ale to chyba raczej ze względu na lpg - dobrze domniemam?

Witam ponownie. Tak jak prędzej pisałem VAG nic nie pokazał gazownik tez stwierdził ze parownik przepuszcza gaz i może to byc od tego. Membrany wymienione parownik sprawny ale auto dalej robi tak jak robiło. Podpowiedział mi koleś ze mam odłączyć aku na cała noc i spróbować rano bo niby cos sie tam sie nie otwiera tak jak powinno sie otwierać o jakieś milisekundy i ze go niby zalewa, lub jakiś czujnik temperatury. Ktoś miał taka magię u siebie w Audi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem w moim ADR 1,8 po odpaleniu zimnego silnika . Okazało się, że były uszkodzone 2 gumowe łączniki pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą(pęknięte na prawie połowie obwodu) , po wymianie jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szadu widać to jak podniesiesz maskę czy trzeba kolektor ssący wydzierać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szadu widać to jak podniesiesz maskę czy trzeba kolektor ssący wydzierać?

U mnie było to widać na 1-wszym cylindrze po podniesieniu maski , mam zdjęcie ale nie wiem jak je tu wsadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w google ifotos i wrzuć tam zdjęcie a później tylko link podeślij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...