Luba 0 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Witam, jestem tu nowy ale że tak powiem "problem mnie tu doprowadził" Posiadam Audi A4 B5 Avant z '97 roku 1.8 125 KM Pb + LPG od dłuższego czasu mój samochód trapi problem z którym nie mogę sobie poradzić a że tak powiem "żaden fachowiec" nie może mi pomóc. Otóż gdy odpalam auto to ono od razu gaśnie, przy drugim i trzecim odpaleniu samochód dziwnie faluje a gdy próbuje ruszyć to nie ma wcale mocy, faluje, ksztusi się ale nie chce jechać, strzela, pufa itp. Gdy zgaszę go i z powrotem odpalę ale nie ruszam tylko chodzi na wolnych obrotach to trzyma te 900 obrotów i w pewnym momencie nagle na dosłownie kilka sekund wchodzi na 1200 po czym znowu wraca to "normy". Przejadę około 5-7 km i się przełączy na gaz po szarpaniu i braku mocy w trakcie przełączania. Zaobserwowałem także gdy stosowałem jakiś tam czyścik który stosuje się do czyszczenia układu co jakiś tam czas to po jeździe na benzynce powyżej 3000 obrotów samochód tez nie ma wcale mocy. czy ktoś miał coś takiego? akumulator nowy, filtry nowe, olej tez wymieniany - co to może być wiem ze jestem nowy ale liczę ze wspaniała rodzina ludzi którzy maja audi nie pozwolą na to żeby moja wiara w ta markę upadła razem z moim avancikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold2452 4 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Na początek podstawa czyli co pokazuje vag? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasparov 0 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Wyłącz instalke lpg, zakręć butle i sprawdź czy dalej to samo na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiad 0 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Wyłącz instalke lpg, zakręć butle i sprawdź czy dalej to samo na benzynie. Dokładnie. Może parownik ma już dość i dostaje "dwa" paliwa. Takie cuda miałem w poprzednim aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luba 0 Opublikowano 31 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Wstępnie zrobiłem i zakręciłem butle - faktycznie odpalił o wiele lepiej, dzisiaj umówiony jestem na komputer wiec zobaczymy co tam sie dzieje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Daj znać jak efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luba 0 Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 VAG pokazał tylko inspekcje przeglądu ( miałem to wcześniej juz usunąć), wymieniałem w międzyczasie kostkę stacyjki wiec tez pokazał ze były poduszki odpinane i blad mieszanki ale to chyba raczej ze względu na lpg - dobrze domniemam? Witam ponownie. Tak jak prędzej pisałem VAG nic nie pokazał gazownik tez stwierdził ze parownik przepuszcza gaz i może to byc od tego. Membrany wymienione parownik sprawny ale auto dalej robi tak jak robiło. Podpowiedział mi koleś ze mam odłączyć aku na cała noc i spróbować rano bo niby cos sie tam sie nie otwiera tak jak powinno sie otwierać o jakieś milisekundy i ze go niby zalewa, lub jakiś czujnik temperatury. Ktoś miał taka magię u siebie w Audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szadu 0 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Miałem podobny problem w moim ADR 1,8 po odpaleniu zimnego silnika . Okazało się, że były uszkodzone 2 gumowe łączniki pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicą(pęknięte na prawie połowie obwodu) , po wymianie jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Szadu widać to jak podniesiesz maskę czy trzeba kolektor ssący wydzierać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szadu 0 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Szadu widać to jak podniesiesz maskę czy trzeba kolektor ssący wydzierać? U mnie było to widać na 1-wszym cylindrze po podniesieniu maski , mam zdjęcie ale nie wiem jak je tu wsadzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Wpisz w google ifotos i wrzuć tam zdjęcie a później tylko link podeślij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szadu 0 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Wpisz w google ifotos i wrzuć tam zdjęcie a później tylko link podeślij. http://ifotos.pl/zobacz/IMG201611_anhhnnq.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Ale tam masz uwalone, mało co widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się