Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne syczenie pod maską... ?


A4b620

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie dzisiaj przy zapaleniu samochodu lekko trząsało budą, więc postanowiłem zajrzeć pod maskę i w efekcie spotkałem coś takiego jak na filmie słychać ?

Pytanie co to może być, bo się kompletnie nie znam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to z okolic ezektora czy kierownicy powietrza? Rozkrecales kierownicę powietrza? Na jej łączeniu z kolektorem ssacym jest uszczelka, trzeba ja dobrze zalozyc, bo przy zle założonej jest takie wlasnie syczenie. Druga sprawa wszystkie wezyki od ezektora, glownie te idące do kolektora ssacego pod zbiorniczkoem płynu chłodzącego. Ja mialem klejone wczesniej jak potem zauważyłem, wymiana na nowe rozwiązała problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to z okolic ezektora czy kierownicy powietrza? Rozkrecales kierownicę powietrza? Na jej łączeniu z kolektorem ssacym jest uszczelka, trzeba ja dobrze zalozyc, bo przy zle założonej jest takie wlasnie syczenie. Druga sprawa wszystkie wezyki od ezektora, glownie te idące do kolektora ssacego pod zbiorniczkoem płynu chłodzącego. Ja mialem klejone wczesniej jak potem zauważyłem, wymiana na nowe rozwiązała problem

Nie nic nie rozkręcałem, ale wiem już co mam zdiagnozować :). Poza tym w środku samochodu czasami właśnie przy skręcie kierownicą około 180stopni czuć lekki powiew powietrza od strony kierownicy, więc może to jest związane własnie z kierownicą powietrza. ?

Edytowane przez A4b620
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy stwierdzenie "kierownica powietrza" tak na prawdę nie ma nic do tej takiej normalnej kierownicy, jest to tylko potoczna nazwa, oryginalnie jakoś inaczej to się nazywa. Sprawdź przede wszystkim dokładnie te miejsca, o których wspomniałem, przede wszystkim łączenie kierownicy powietrza z kolektorem, wężyki od kierownicy powietrza do elektrozaworu obok i z elektrozaworu do kolektora ssącego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy stwierdzenie "kierownica powietrza" tak na prawdę nie ma nic do tej takiej normalnej kierownicy, jest to tylko potoczna nazwa, oryginalnie jakoś inaczej to się nazywa. Sprawdź przede wszystkim dokładnie te miejsca, o których wspomniałem, przede wszystkim łączenie kierownicy powietrza z kolektorem, wężyki od kierownicy powietrza do elektrozaworu obok i z elektrozaworu do kolektora ssącego

Oczywiście ,że nie ma znaczenia, lecz też taki objaw jest. Dlatego też chciałem wiedzieć czy to może mieć jakiś związek z "kierownicą powietrza". I jeszcze jedno czy przez to wyżej auto może mieć małego zamula ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy stwierdzenie "kierownica powietrza" tak na prawdę nie ma nic do tej takiej normalnej kierownicy, jest to tylko potoczna nazwa, oryginalnie jakoś inaczej to się nazywa. Sprawdź przede wszystkim dokładnie te miejsca, o których wspomniałem, przede wszystkim łączenie kierownicy powietrza z kolektorem, wężyki od kierownicy powietrza do elektrozaworu obok i z elektrozaworu do kolektora ssącego

Oczywiście ,że nie ma znaczenia, lecz też taki objaw jest. Dlatego też chciałem wiedzieć czy to może mieć jakiś związek z "kierownicą powietrza". I jeszcze jedno czy przez to wyżej auto może mieć małego zamula ?

Jak najbardziej, wszelkie nieszczelności w układzie mogą być przyczyną mniejszej mocy, większego spalania, nierównej pracy silnika i jeszcze kilka innych rzeczy by się znalazło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...