Jump to content
IGNORED

Srodki Liqui Moly - Szybkie pytanie


Recommended Posts

Posted (edited)

Koledzy mam takie pytanko.

Zapewne srodek Engine Flush 2640 bedzie polecony przez was do czyszczenia. Czy moze cos innego? chociaz watpie :)

A teraz cos czego nie wiem :) cos takiego Cera Tec to pic na wode czy cos daje? jeszcze cos takiego widze co mnie tez ciekawi Stop wyciekom oleju silnikowego 2671

Aha dodam ze chcialbym troche wyczyscic pierscienie i uszczelniacze zaworowe bo na wymiane na ta chwile mnie niestac niestety :(

Edited by kodzak0
Posted

Dwa pierwsze polecam z czystym sumieniem, trzeci specyfik już zakupiłem i na dniach wlewam :)


Z tym, że ja wlałem płukankę z serii ProLine - mocniejszą.

Posted

Do plukanki to doczytalem ze jest polecany u nas na forum.

a tamte kolejen dwa totalnie nie mam pojecia czy to warte jest czy nie. czy sa plusy albo minusy tego.

olej mi gdzies ucieka i chcialbym pierw najtanszymi srodkami sprobowac sie tego pozbyc. dlatego pytam co to jest :)

Posted

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/363581-ceramizer-prawdy-i-mity/


https://www.youtube.com/watch?v=R90_VTz2mK4


Pora wystawić opinię preparatowi Ceratec, bo przejechałem od jego wlania do oleju spokojnie ponad 2000km :)

Niestety obciążenie silnika na wolnych obrotach nie zmniejszyło się, wynosi cały czas 15% (co oznacza, że i tak jest w dolnym zakresie określonym przez specyfikację), trochę się pod tym wzgl. rozczarowałem bo skoro specyfik zmniejsza tarcie to powinno się to odbić na wyliczonym obciążeniu :mysli: W innych zakresach obrotów nie jestem w stanie tego określić, bo jest zbyt wiele zmiennych do ogarnięcia. Spalania niższego też nie zanotowałem. Największym jednak plusem, choć subiektywnym, jest zimny start silnika - od pierwszych chwil chodzi słyszalnie swobodniej i kulturalniej, jakby był już rozgrzany :)

I to ostatnie moim zdaniem jest największą rekomendacją dla tego typu preparatów :hi:

Pora wystawić opinię preparatowi Ceratec, bo przejechałem od jego wlania do oleju spokojnie ponad 2000km :)

Niestety obciążenie silnika na wolnych obrotach nie zmniejszyło się, wynosi cały czas 15% (co oznacza, że i tak jest w dolnym zakresie określonym przez specyfikację), trochę się pod tym wzgl. rozczarowałem bo skoro specyfik zmniejsza tarcie to powinno się to odbić na wyliczonym obciążeniu :mysli: W innych zakresach obrotów nie jestem w stanie tego określić, bo jest zbyt wiele zmiennych do ogarnięcia. Spalania niższego też nie zanotowałem. Największym jednak plusem, choć subiektywnym, jest zimny start silnika - od pierwszych chwil chodzi słyszalnie swobodniej i kulturalniej, jakby był już rozgrzany :)

I to ostatnie moim zdaniem jest największą rekomendacją dla tego typu preparatów :hi:


Moja opinia :hi:

Posted

Ja również polecam pierwsze dwa. Ostatniego nie miałem okazji próbować

Posted

Ok dzieki jakis tam zarys mam teraz. Wychodzi ze na ten cera tec szkoda kasy skoro daje tyle co i nic, ale poczytam jeszcze o tym ;)

ciekawe jak ten 3 srodek z wymienionych

Posted

Nie spodziewaj się cudów typu: "silnik spala 2l/100km mniej paliwa" lub, że z niemal zerowej kompresji robi się 12 bar, ale ten mięciutki zimny start jest naprawdę bardzo dużą zaletą jak dla mnie. A zima za pasem... :whistling:

Mam wlany olej Liqui Moly SHT 5W40 - żeby nie było :hi:

Posted

cudow sie nie spodziewam :) a to ze ma mniej palic napewno niebralem pod uwage. Chodzi mi bardziej o ochrone silnika. No ja teraz mam motula ale wlasnie mysle czy nie sprawdzic LM.

wiem tez ze napewno chce jakos przeczyscic silnik, zeby sie dobrze albo chociaz troche wyczyscily np pierscienie i uszczelniacze zaworowe. jak kasa bedzie wymieni sie wszystko na tip top ;)

Posted

Jak masz X-cess'a to bym przy nim został. Przy następnej wymianie przechodzę na niego, bo jest dobry i tani :)

A płukanka jakakolwiek będzie dobra.


A co do Ceratec'a to skoro zimne starty są dzięki niemu łagodniejsze, to wg. mnie jest to efekt jakieś dodatkowej warstwy na ruchomych częściach motoru.

Posted

poczytam i zobacze :)

tak czy siak dzieki za pomoc ;)

mam nadzieje ze wszyskie problemy znikna po plukance i ewentualnie ceta tec'u


a wlasnie. co do plukanki to ona musio sie odbywac w czasie 10-15min na biegu jalowym. czy moge np dolac jechac i dopiero wtedy wymienic olej. czy koniecznie musi byc na biegu jalowym?

Posted

Na etykiecie płukanek jest napisane by wlać ją do rozgrzanego oleju a potem silnik ma chodzić 10-15min. na wolnych obrotach. Następnie ten olej zlewasz i wymieniasz filtr. Nie zaszkodzi też odkręcić michę by przeczyścić smok pompy oleju. Samą michę też.

Posted

no tak widzialem ze tam jest tak opisane. myslalem ze mozna to ogarnac inaczej :) narazie tyle pytan :) dzieki :)

Posted

Lepiej nie kombinować...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...