Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Problem z zimnym silnikiem


colak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Panowie mam problem z moim autkiem a mianowicie jak silnik jest zimny nie zawsze uruchamia mi się ssanie i jak lekko trące pedał gazu to zaczyna nierówno pracować silnik jakby na 2-3 cylindrach. Wymieniłem czujnik temp silnika ale problem nie zniknął, mie nan pojęcia co może być przyczyną Obecnier ssanie czami się uruchomi czasami nie ???

Proszęo radę co może być z silniczkem motor to 1,8T 150 KM ANB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź cewke zapłonową :cool1:

Miałem ten problem

ps. W ciemnym miejscu poproś kogoś rzeby zakręcił i popatrz na cewkę jak jest uszkodzona to wiadomo będzie widać iskre. A jak nie to zrób to samo w środowisku wilgotnym np jak deszcz pada na dworzu.

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mogą być też kable, jeden nie łączy albo ma przebicie i przy wilgotnym powietrzu teraz, dopuki rozgrzewajacy się silnik nie osuszy nie podaje iskry.

Szczególnie wrażliwe na to są samochdy z instalacjami LPG.

Miałem kiedyś podobny problem w swojej Mazdzie 323F. Zmieniłem kable na NGK i problem się skończył.

Wartało by również, żebyś sprawdził świece. Ta, która ma problem z paleniem może być już zapaskudzona i nadawać sie do wymiany (zalezy od jak dawna występuje ten problem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc problem zauważyłem jak zaczeło robić się chłodno też brałem pod uwagę przewody i świece ponieważ auto jeżdzi na gazie. a dlaczego ssanie raz się załącza a raz nie ???? myślałem że czujnik daje wyższą temp. do kompa i dlatego się nie załącza ale na nowym czujniku jest to samo???? Wydaje mi się że w lato ssanie załączało się zawsze na zimnym silniku????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak jak już mówiłem miałem ten sam problem.

Też wymieniłem czujnik - nic nie dało. zresztą później kolega sprawdził potencjometrem i mam oba czujniki dobre. :wallbash:

później zrobiłem sprawdzenie cewki. ,,Colak'' Czy sprawdzałeś tak jak ci mówiłem?

Widzisz ja wymieniłem cewke bo musiałem i obroty mi nadal falują ( skoki 780-840) - podejrzewam u siebie przepustnice lub wejście do ECU które idzie wiązką z czujnika temperatury. ( niebieski 4 pinowy)

Tak to wygląda

Wesołych Świąt wszystkim na tym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam A dziękować choć już po fakcie wzajemnie i awszystkiego dobrego w nowym roczku:))))

Nie nie sprawdzałem ale sprawdzę i dam znać ale nie wydaje mi się żeby to było wysokie napięcie:(((

popatrzę jeszcze

Pozdro.[br]Dopisany: 05 Styczeń 2009, 15:56_________________________________________________Witam ponownie

raczej nie widzę, ale jak były duże mrozy -10-23 st.C problemu nie było natomiast teraz przy temp ok.0 st.C znów jest odpalam bez problemu działa ok. 30 sekund i gaśnie, bądz jak dotkne lekko pedał gazu zaraz gaśnie może z tym elektronicznym pedałem gazu jest skucha???

Co wy na to???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego czy sprawdzałeś to co ci mówiłem wcześniej?

Przeody albo cewka zapłonowa moim zdaniem na 90%. Skoro mówisz że przy mrozie ok to masz odpowiedź , bo przy dużych mrozach jest mała wilgotność powietrza :cool1: jak jest zero albo cieplej wilgotność jest bardzo duża i jak masz przebicie w obwodzie zapłonowym ( kable lub cewka ) wtedy wszystko wariuje nawet ssanie może wtedy wariować. Ja tęz tak miałem kazali mi wymieniac czujniki , sonde lambda spr. a ja przez przypadek w garażu po ciemku zauważyłem iskre jak brat odpalał bryke :shocked:

wymieniłem cewke i problem z odpalaniem zniknął :hi:

pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

patrzyłem ale nic nie widziałem chętnie wymieniłbym przewody , swiece ale to troszkę drogi interes i to mnie przeraża:((

Natomiast moze to mieć wpływ na nie załączanie sięssania ????

Bo bardzo żadko się załącza i wtedy może zaczyna kuleć i tu wydaje mi się problem ?

czysciłem przepustnicę zaadoptowałem ją, wymieniłem czyjnik temp silnika i lipa:(((((

więc moje pytanie dlaczego ssanie mi się nie włącza???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych odnośnie ssania jakies małe były ale to raczej nie od tego

a od czego jest nen kanał ???

Nie posiadam Vaga lae dzięki sprawdzę to i dam info :)))

A może znasz jakeś przyczyny nie załączania się ssania ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...