Leszek1983 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Witam, niestety w pobliżu nie mam dobrego mechanika więc postanowiłem odezwać się online do fachowców. Mianowicie moje auto zaczęło szwankować. Skrzynia automat. Podczas jazy po wciśnięciu gazu obroty się zwiekszają a auto zaczyna zwalniać i lekko trząść. Ostatnio pojawił się tryb awaryjny skrzyni. Udało mi się z pomocą kolegi odczytać błędy. Może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć? Poczytałem trochę na forum ale niestety czasami odpowiedzi są rozbieżne a chciałbym wiedzieć co najpierw powinienem sprawdzić - od czego zacząć.
slawinio Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Witam, niestety w pobliżu nie mam dobrego mechanika więc postanowiłem odezwać się online do fachowców. Mianowicie moje auto zaczęło szwankować. Skrzynia automat. Podczas jazy po wciśnięciu gazu obroty się zwiekszają a auto zaczyna zwalniać i lekko trząść. Ostatnio pojawił się tryb awaryjny skrzyni. Udało mi się z pomocą kolegi odczytać błędy. Może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć? Poczytałem trochę na forum ale niestety czasami odpowiedzi są rozbieżne a chciałbym wiedzieć co najpierw powinienem sprawdzić - od czego zacząć. Wyglada to na wtryskiwacz sterujacy z cZujnikiem wzniosu iglicy.( lewa glowica ten z kabelkiem)Przez to skrzynia wariuje. Edytowane 7 Listopada 2016 przez slawinio
Biedroonek Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 pierwszy błąd poł biedy wazniejszy drugi , pewnie podczas jazy z tym szarpnieciem chodzi Ci o redukcje biegu na nizszy ? i przez to ze nie moze przezucic wpada w awaryjny ? probowalas stwac pod gore na P i czy miales robiony sterownik skrzyni ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
slawinio Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 pierwszy błąd poł biedy wazniejszy drugi , pewnie podczas jazy z tym szarpnieciem chodzi Ci o redukcje biegu na nizszy ? i przez to ze nie moze przezucic wpada w awaryjny ? probowalas stwac pod gore na P i czy miales robiony sterownik skrzyni ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Oba bledy sa ze soba scisle powiazane. Wymieni wtryskiwacz to i skrzynia sie "naprawi"
Leszek1983 Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe? Edytowane 7 Listopada 2016 przez Leszek1983
slawinio Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe? Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy. 1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales. Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase.
Leszek1983 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2016 Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe? Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy. 1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales. Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase. to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował? Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe? Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy. 1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales. Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase. to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował? Wtrysk wymieniony - na razie Audi jeździ. Błędów brak. Witam, niestety wyskoczyły kolejne 2 błędy Skrzyni + 1 ABS 17114 - incorrect gear ratio P0730-16-10 - - signal outside specefications - intermittent 17106 - p0722 - 35 - 10 - intermittent 65535 internal control module memory error 00-00 Może ktoś podpowiedzieć. Wtrysk wymieniony
slawinio Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe? Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy. 1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales. Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase. to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował? Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe? Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy. 1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales. Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase. to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował?Wtrysk wymieniony - na razie Audi jeździ. Błędów brak. Witam,niestety wyskoczyły kolejne 2 błędy Skrzyni + 1 ABS 17114 - incorrect gear ratio P0730-16-10 - - signal outside specefications - intermittent 17106 - p0722 - 35 - 10 - intermittent 65535 internal control module memory error 00-00 Może ktoś podpowiedzieć. Wtrysk wymieniony Bledy typowo zwiazane ze skrynią. Napisz do kolegi z forum . Bodajze Bart-s ponoć niezly fachowiec i moze pomóc
Bart-S Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Błędy, które wyświetla Ci sterownik skrzyni biegów nie są związane z awarią wtrysku sterującego. Objawy też nie pasują = problem po stronie skrzyni.
Leszek1983 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2016 ale blad jeden z pierwszych 17100 byl związany z wtryskiem?czyli dobrze ze wymieniłem?
slawinio Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 ale blad jeden z pierwszych 17100 byl związany z wtryskiem?czyli dobrze ze wymieniłem? Blad zwiazany z wtryskiem to blad 00542 z pierwszego Twojego postu.
Leszek1983 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2016 Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe? Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy. 1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales. Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase. to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował? Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe? Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy. 1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales. Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase. to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował? Wtrysk wymieniony - na razie Audi jeździ. Błędów brak. Witam, niestety wyskoczyły kolejne 2 błędy Skrzyni + 1 ABS 17114 - incorrect gear ratio P0730-16-10 - - signal outside specefications - intermittent 17106 - p0722 - 35 - 10 - intermittent 65535 internal control module memory error 00-00 Może ktoś podpowiedzieć. Wtrysk wymieniony Wymiana oleju i sterownika u Bart-S i auto śmiga bez zarzutu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się