Jump to content
IGNORED

[B6 AYM] Kody błędów


Recommended Posts

Posted

Witam,

niestety w pobliżu nie mam dobrego mechanika więc postanowiłem odezwać się online do fachowców. Mianowicie moje auto zaczęło szwankować. Skrzynia automat. Podczas jazy po wciśnięciu gazu obroty się zwiekszają a auto zaczyna zwalniać i lekko trząść. Ostatnio pojawił się tryb awaryjny skrzyni. Udało mi się z pomocą kolegi odczytać błędy. Może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć? Poczytałem trochę na forum ale niestety czasami odpowiedzi są rozbieżne a chciałbym wiedzieć co najpierw powinienem sprawdzić - od czego zacząć.

hjnbqd8s.jpg

ccrxgkoh.jpg

Posted (edited)

Witam,

niestety w pobliżu nie mam dobrego mechanika więc postanowiłem odezwać się online do fachowców. Mianowicie moje auto zaczęło szwankować. Skrzynia automat. Podczas jazy po wciśnięciu gazu obroty się zwiekszają a auto zaczyna zwalniać i lekko trząść. Ostatnio pojawił się tryb awaryjny skrzyni. Udało mi się z pomocą kolegi odczytać błędy. Może ktoś podpowiedzieć od czego zacząć? Poczytałem trochę na forum ale niestety czasami odpowiedzi są rozbieżne a chciałbym wiedzieć co najpierw powinienem sprawdzić - od czego zacząć.

hjnbqd8s.jpgccrxgkoh.jpg

Wyglada to na wtryskiwacz sterujacy z cZujnikiem wzniosu iglicy.( lewa glowica ten z kabelkiem)Przez to skrzynia wariuje.

Edited by slawinio
Posted

pierwszy błąd poł biedy wazniejszy drugi , pewnie podczas jazy z tym szarpnieciem chodzi Ci o redukcje biegu na nizszy ? i przez to ze nie moze przezucic wpada w awaryjny ? probowalas stwac pod gore na P i czy miales robiony sterownik skrzyni ?

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Posted

pierwszy błąd poł biedy wazniejszy drugi , pewnie podczas jazy z tym szarpnieciem chodzi Ci o redukcje biegu na nizszy ? i przez to ze nie moze przezucic wpada w awaryjny ? probowalas stwac pod gore na P i czy miales robiony sterownik skrzyni ?

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

Oba bledy sa ze soba scisle powiazane. Wymieni wtryskiwacz to i skrzynia sie "naprawi"

Posted (edited)

Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe?

Edited by Leszek1983
Posted

Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe?

Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy.

1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales.

Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase.

Posted

Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe?

Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy.

1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales.

Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase.

to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował?

Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe?

Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy.

1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales.

Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase.

to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował?

Wtrysk wymieniony - na razie Audi jeździ. Błędów brak.

Witam,

niestety wyskoczyły kolejne 2 błędy Skrzyni + 1 ABS

17114 - incorrect gear ratio P0730-16-10 - - signal outside specefications - intermittent

17106 - p0722 - 35 - 10 - intermittent

65535 internal control module memory error

00-00

Może ktoś podpowiedzieć. Wtrysk wymieniony

Posted

Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe?

Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy.

1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales.

Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase.

to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował?

Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe?

Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy.

1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales.

Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase.

to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował?

Wtrysk wymieniony - na razie Audi jeździ. Błędów brak.

Witam,

niestety wyskoczyły kolejne 2 błędy Skrzyni + 1 ABS

17114 - incorrect gear ratio P0730-16-10 - - signal outside specefications - intermittent

17106 - p0722 - 35 - 10 - intermittent

65535 internal control module memory error

00-00

Może ktoś podpowiedzieć. Wtrysk wymieniony

Bledy typowo zwiazane ze skrynią.

Napisz do kolegi z forum . Bodajze Bart-s

ponoć niezly fachowiec i moze pomóc

Posted

Błędy, które wyświetla Ci sterownik skrzyni biegów nie są związane z awarią wtrysku sterującego. Objawy też nie pasują = problem po stronie skrzyni.

Posted

ale blad jeden z pierwszych 17100 byl związany z wtryskiem?czyli dobrze ze wymieniłem?

Posted

ale blad jeden z pierwszych 17100 byl związany z wtryskiem?czyli dobrze ze wymieniłem?

Blad zwiazany z wtryskiem to blad 00542 z pierwszego Twojego postu.

Posted

Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe?

Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy.

1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales.

Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase.

to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował?

Z tym szarpaniem to dokładnie jak napisałeś chodzi o redukcję biegu. Nie stawałem pod górę na P i sterownik też nie był robiony. W większości każdy radzi żeby wymienić wtrysk sterujący. Tylko że oznaczenie dokładne wtrysku będę pewnie miał jak wymontuje bo na pewnej stronie podpowiada mi 4 szt. ale 2 są z czujnikiem położenia iglicy a 2 nie. Z tych 2 z czujnikiem różnica polega na emisji spalin. Jeden jest Euro 3 a drugi Euro 4. Mogę zakupić, któryś z tych czy lepiej poczekać i sprawdzić ostatnią literę? Wtrysk sterujący to to samo co korpus wtryskiwacza? I jeszcze kolejne pytanie czy oryginał czy można poszukać używkę bo cena albo 1138 zł. (Euro 4) albo 1510 zł. (euro 3). Napisane jest że oryginał Bosh - komplet/ Mam rozumieć że to wtrysk sterujący + pozostałe?

Masz kupic wtryskiwacz o numerze 059130202F . To jest sterujacy.

1 sztuka nowego kosztuje tyle co podales.

Jak chcesz to mam uzywke w korpusie z BDG z koncowka od AYM (202F). Sprawny, na tej koncowce wtryskiwacza przejechal jakies 2000 km . Moge Ci sprzedac. Jak bedzie ok to zostawisz sobie , jak nie to oddasz i oddam Ci kase.

to daj znać na maila ile byś chciał za tą używkę? Bez żadnych problemów będzie pasował?

Wtrysk wymieniony - na razie Audi jeździ. Błędów brak.

Witam,

niestety wyskoczyły kolejne 2 błędy Skrzyni + 1 ABS

17114 - incorrect gear ratio P0730-16-10 - - signal outside specefications - intermittent

17106 - p0722 - 35 - 10 - intermittent

65535 internal control module memory error

00-00

Może ktoś podpowiedzieć. Wtrysk wymieniony

Wymiana oleju i sterownika u Bart-S i auto śmiga bez zarzutu.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...