Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Związek pomiędzy stacyjką a radiem Chorus 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że mi kluczyk nie zawsze odbija w stacyjce i radio się nie wyłącza po jego wyjęciu. Jednak to żaden problem.

Chciałbym zrozumieć jaki ma związek stacyjka z tym, że radio Chorus 2 raz gra na wszystkich głośnikach, a raz gra tylko tył zdecydowanie ciszej niż było to przy wszystkich głośnikach... Przekręcę zapłon i radio zaskoczy i grają wszystkie głośniki, a potrafię wyjąć kluczyk i włożyć ponownie, przekręcić i już gra tylko tył. Jak włączę radio, a potem przekręcę zapłon efekt bywa taki sam. Czasem wszystko gra przez tydzień, a czasem co przekręcenie kluczyka są jaja.

Pytałem gości, którzy się na co dzień zajmują car-audio to mówili, że może to mieć związek z jakąś informacją z szyny CAN :huh: i oczywiście proponowali diagnostykę. Wydaje mi się to co najmniej nie warte usługi, ale może to jakiś banał i ktoś się tu z czymś takim spotkał.

Wyciągałem radio i wszystkie kable są na swoim miejscu, radio gra, podłączyłem zmieniarkę Yatour i tu też wszystko OK , sądziłem, że coś może po prostu nie stykać. Wiązki oryginalne, nikt nic nie grzebał.

Jakieś pomysły? To radio korzysta z czegoś z CAN ?

Opublikowano

Kostka stacyjki do wymiany ?

Opublikowano

Bardzo możliwe, ale z niczym innym problemu nie mam tylko radio się tak dziwnie zachowuje. A jak by to miało wpływać na radio ? Rozumiem to, że się nie wyłącza, ale żeby grał tylko tył albo całość ?


Up

Opublikowano

Nie "up" tylko wyciąg radio i sprawdź kostki,kable itd.

Opublikowano (edytowane)

Napisałem w pierwszym poście, że sprawdzałem... Mógłbyś być bardziej konkretny, co ma kostka stacyjki do takiego zachowania jak u mnie? Bo nie wyłączanie się radia po wyjęciu kluczyka to jest jasne.

Edytowane przez rade
Opublikowano (edytowane)

Jasne nic nie jest.

Tu może być winna pierdółka ale jak napisałeś że


kluczyk nie zawsze odbija w stacyjce i radio się nie wyłącza po jego wyjęciu.

to sugerowałem by zmienić wkładkę stacyjki.

Nadpalone styki potrafią namieszać w aucie naszpikowanym w czasach dzisiejszych elektroniką.

Koszt niewielki.

Specem nie jestem,może ktoś coś jeszcze podpowie.

Staram się tylko pomóc.

Edytowane przez Fido
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za podpowiedzi.

Właśnie wole dopytać o szczegóły bo z rozbieraniem wolał bym się wstrzymać, gdyż jeżdżę autem co dzień, a jeśli to jest tylko problem z radiem to szkoda zachodu na rozbieranie czegoś co po za tym działa, a czego mogę nie złożyć, albo narobić większego problemu.

EDIT 29.01.17

Temat ciągle aktualny.

Edytowane przez rade

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...