PiotrekS Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Witam serdecznie, przy wymianie rozrządu jako, że przód był rozebrany, trzeba było zajrzeć do turbinki. Co się okazało, olej w IC, turbina ma luz wzdłużny ok 4 mm i jest pęknięta w komorze cieplnej. Byłem dzisiaj oglądać turbinkę używaną jeśli chodzi o luz to super wirnik siedzi ładnie sztywno, ale posiada też pęknięcie co prawda mniejsze, ledwo zauważalne. Jak to jest z tymi pęknięciami bo wiem, że to plaga w tym naszych paździerzach jeśli jest małe to wsadzać czy lepiej nie ryzykować? Oddając do regeneracji dostaję nowy korpus czy mi to spawają i obrabiają? Jutro mam obejrzeć jeszcze jedną używkę ponoć od AVJ ale numery ma te same co i u mnie w BFB, to samo tam pchali? Edytowane 11 Listopada 2016 przez PiotrekS
JawoR36 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Jeśli chodzi o regenerację to najprawdopodobniej dadzą Ci inny korpus, ew dadzą ci gotowca zregenerowanego, a to zabiorą o ile im się przyda. Ogólnie nasprzedawałem się tych turbin z tym "lekkim" pęknięciem wśród znajomych jak i firm zajmujących się regeneracją i nigdy nie było problemu, ważne by luzu wzdłużnego nie było. A co do turbiny AVJ - BFB to jedno i to samo.
Łukasz13 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 To pęknięcie na fotce to w każdej k03 jest, patrz czy nie ma pęknięc koło klapki, jak nie ma to można brać.
PiotrekS Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Edytowane 11 Listopada 2016 przez PiotrekS
JawoR36 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Ile płacisz za nią?
PiotrekS Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Ile płacisz za nią? krzyczą 5 stówek, ale może coś zejdą w dół.
Łukasz13 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Tak chodzi o pęknięcia przy klapce w muszli i na trzeba zwrócić uwagę bo będą potem wpływać na prace turbiny.
JawoR36 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Ile płacisz za nią? krzyczą 5 stówek, ale może coś zejdą w dół. 200-300zł u mnie jakby co
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się