PiotrekS Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 (edited) Witam serdecznie, przy wymianie rozrządu jako, że przód był rozebrany, trzeba było zajrzeć do turbinki. Co się okazało, olej w IC, turbina ma luz wzdłużny ok 4 mm i jest pęknięta w komorze cieplnej. Byłem dzisiaj oglądać turbinkę używaną jeśli chodzi o luz to super wirnik siedzi ładnie sztywno, ale posiada też pęknięcie co prawda mniejsze, ledwo zauważalne. Jak to jest z tymi pęknięciami bo wiem, że to plaga w tym naszych paździerzach jeśli jest małe to wsadzać czy lepiej nie ryzykować? Oddając do regeneracji dostaję nowy korpus czy mi to spawają i obrabiają? Jutro mam obejrzeć jeszcze jedną używkę ponoć od AVJ ale numery ma te same co i u mnie w BFB, to samo tam pchali? Edited November 11, 2016 by PiotrekS
JawoR36 Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Jeśli chodzi o regenerację to najprawdopodobniej dadzą Ci inny korpus, ew dadzą ci gotowca zregenerowanego, a to zabiorą o ile im się przyda. Ogólnie nasprzedawałem się tych turbin z tym "lekkim" pęknięciem wśród znajomych jak i firm zajmujących się regeneracją i nigdy nie było problemu, ważne by luzu wzdłużnego nie było. A co do turbiny AVJ - BFB to jedno i to samo.
Łukasz13 Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 To pęknięcie na fotce to w każdej k03 jest, patrz czy nie ma pęknięc koło klapki, jak nie ma to można brać.
PiotrekS Posted November 11, 2016 Author Posted November 11, 2016 (edited) Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Edited November 11, 2016 by PiotrekS
JawoR36 Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Ile płacisz za nią?
PiotrekS Posted November 11, 2016 Author Posted November 11, 2016 Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Ile płacisz za nią? krzyczą 5 stówek, ale może coś zejdą w dół.
Łukasz13 Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Tak chodzi o pęknięcia przy klapce w muszli i na trzeba zwrócić uwagę bo będą potem wpływać na prace turbiny.
JawoR36 Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę Ile płacisz za nią? krzyczą 5 stówek, ale może coś zejdą w dół. 200-300zł u mnie jakby co
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now