Jump to content
IGNORED

Turbinka, luz i pęknięcie w części cieplnej. BFB


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam serdecznie, przy wymianie rozrządu jako, że przód był rozebrany, trzeba było zajrzeć do turbinki. Co się okazało, olej w IC, turbina ma luz wzdłużny ok 4 mm i jest pęknięta w komorze cieplnej.

201611111_axwwppe.jpg

Byłem dzisiaj oglądać turbinkę używaną jeśli chodzi o luz to super wirnik siedzi ładnie sztywno, ale posiada też pęknięcie co prawda mniejsze, ledwo zauważalne. Jak to jest z tymi pęknięciami bo wiem, że to plaga w tym naszych paździerzach jeśli jest małe to wsadzać czy lepiej nie ryzykować? Oddając do regeneracji dostaję nowy korpus czy mi to spawają i obrabiają? Jutro mam obejrzeć jeszcze jedną używkę ponoć od AVJ ale numery ma te same co i u mnie w BFB, to samo tam pchali?

Edited by PiotrekS
Posted

Jeśli chodzi o regenerację to najprawdopodobniej dadzą Ci inny korpus, ew dadzą ci gotowca zregenerowanego, a to zabiorą o ile im się przyda. Ogólnie nasprzedawałem się tych turbin z tym "lekkim" pęknięciem wśród znajomych jak i firm zajmujących się regeneracją i nigdy nie było problemu, ważne by luzu wzdłużnego nie było. A co do turbiny AVJ - BFB to jedno i to samo.

Posted

To pęknięcie na fotce to w każdej k03 jest, patrz czy nie ma pęknięc koło klapki, jak nie ma to można brać.

Posted (edited)

Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę ;)

Edited by PiotrekS
Posted

Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę ;)

Ile płacisz za nią?

Posted

Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę ;)

Ile płacisz za nią?

krzyczą 5 stówek, ale może coś zejdą w dół.

Posted

Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę ;)

Tak chodzi o pęknięcia przy klapce w muszli i na trzeba zwrócić uwagę bo będą potem wpływać na prace turbiny.

Posted

Raczej postawię na używkę, byłem oglądałem i luzu wzdłużnego nie ma nawet grama, lekkie pęknięcie w tym miejscu co i u mnie ale o wiele mniejsze, przebieg 90k mil więc nie najgorzej. Kolego, chodzi Ci o pęknięcia przy klapce w komorze cieplnej? Jutro zapewne będę kupował, więc muszę wiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę ;)

Ile płacisz za nią?

krzyczą 5 stówek, ale może coś zejdą w dół.

200-300zł u mnie jakby co :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...