pachlik Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Witam serdecznie. Chciałem zapytać o kilka rzeczy. Posiadam audi a4 b5 z silnikeim 1.8 T.z podletnkiem LPG od 5 lat z czego jestem bardzo zadowolony.Regularnie serwisowana u bardzao dobrego i sprawdzonego gazownika. Planuje jechać na hamownie sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik. Przyszedł jednak czas na małe mody. I tu moje pytanie od czego zacząć? Na poczatek chciałem zrobić układ wydechowy, dołożyć TIP-a oraz downpaine oraz zmienić wkładkę na K&N. Czy po takich malikacjach juz powinienem odzczuć róznicę? W chwilio obecnej mam wycietego kata i pytanie czy downpein coś zmieni? Druga rzecz czy zmiana Tuirbo na np. z TT 225 koni podejdzie pod serie mojej a4 czy trezba cos zmienać? I kolejna rzecz czy pod seryjny zderzak w werwsji po lifcie wejdzie FMIC? Czy lepiej narazie zostawić graty i zrobić program?
Tom A4 Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 szukanie nie boli http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1306-b5b6b7-modyfikacje-18t-pytania-i-odpowiedzi/
Mateuszek1001 Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Od tetety raczej nie bedzie bo tam jest poprzeczny, sądzę że jak sie bawić to na całego i kupić większą turbo na 250- 280km
KrzysAudi89 Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 Wszystko masz dokladnie opisane na forum , opcja okrojona to dp+wtryski +soft i mozesz ugrac okolo 190-200koni drozsza opcja to dodatkowo fmic +turbo hybryda i pod okolo 240hp podejdziesz
Docki95 Posted December 19, 2016 Posted December 19, 2016 Mam kompletny wydech przelotowy na dwóch tłumikach 2,5" w dobrej cenie! Jak chcesz to PW! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Irek Marcin Posted December 26, 2016 Posted December 26, 2016 Mam kompletny wydech przelotowy na dwóch tłumikach 2,5" w dobrej cenie! Jak chcesz to PW! Ile za wydech ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jurij Lasic Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 (edited) Krótko się podepnę (też planuję pewne mody, ale chcę się gruntownie przygotować): Czy kompletny wydech Super Sprint Magnum (z którym szczęśliwie kupiłem auto) robi robotę na 240 koni, tzn. czy wciąż wymaga przeróbek czyli downpipa? Edited January 4, 2017 by Jurij Lasic
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now