Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Proszę o interpretację kodów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

poniżej wklejam co mi wyszło po podpięciu kompa, walczę z autem już 4 miesiące, wymieniam po kolei wszystko i dalej nic, załamka, ciągle jest tak samo proszę o Waszą pomoc, bo mam dość już tego auta:

17536 - Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa

17705 - Ciśnienie ładowania - upływ

17522 - Regulacja lambda strona 2 - podgrzewanie za wysokie

Dodam że nie dawno wymieniłem sondę lambda strona 1 jedyne 450 zł, tylko płakać się chce.

Proszę bardzo Was o pomoc, bo naprawdę nie mam już sił, a u mechaników jak na lekarstwo, każdy samouk, uczy się na moim Audi :(

Pozdrawiam

Krzysztof

Opublikowano

Lpg jest ? dzieje sie tak na benie i na gazie

LPG jest wszystko STAG QBOX, dzieje się to tylko na benzynie od momentu założenia gazu nie wiem o co chodzi...proszę o pomoc

Czy ma ktoś jakiś pomysł co mam zrobić, jak pojadę do mechaników to tylko naciągną mnie na kasę ;(

Opublikowano

Zacznij od zakupu kabla do vaga, to koszt 30 zł, potem tylko program (jest na forum) i logi zrobisz.

Opublikowano

Zacznij od zakupu kabla do vaga, to koszt 30 zł, potem tylko program (jest na forum) i logi zrobisz.

Hej a możesz napisać który kabel będzie Ok nie bardzo się znam jakiś link do aukcji allegro będę wdzięczny Pozdrawiam

Opublikowano

Dziękuję bardzo za link.

Mam jeszcze pytanie, zmieniłem pompę bo byłem u mechanika i stwierdził że podaję ok 20 parę % za mało paliwa. Dzisiaj rano chciałem odpalić auto, chodzi nie równo silnik chwile szarpie, chodzi jak odkurzacz, chcąc wyjechać lub dodać gazu w ogóle nie reaguje na wciśniecie gazu, a wręcz się dławi, szczególnie na ssaniu i jak jest jeszcze zimny silnik. Muszę odczekać dobrą chwilę, żeby móc wyjechać z osiedla. Także nie mogłem po pracy w ogóle go zapalić, co zapaliłem od razu gasł, tak z 3-4 razy dopiero po dodaniu gazu załapał, ale tak samo jak rano odplam, auto całe się trzęsie nie chce w ogóle jechać. Proszę Was bardzo o pomoc co może być przyczyną, naprawdę mam już dość tego auta, wymieniłem już kilka rzeczy i nic, a tą metodą za chwilę wymienię pół auta i dalej będzie lipa. Czekam na Waszą pomoc, dzięki z góry.

Opublikowano

My nie wróżymy tu z fusów. Podepnij VAG, daj logi, inaczej się nie da Ci pomóc.

Opublikowano

My nie wróżymy tu z fusów. Podepnij VAG, daj logi, inaczej się nie da Ci pomóc.

witam poniżej link do logów statycznych nie mam jak na razie zrobić dynamicznych, mechanik stwierdził że padła mi sona lambda znowu proszę o interpretację:

http://www.vaglog.pl/log-000_031_033_BBj26.html

http://www.vaglog.pl/log-005_033_y6Ex7.html

Opublikowano

Z tych logow to narazie widac tylko ze sonda dziala, zrob statycznie 002+033 i 003+032 na pb i na lpg.

Opublikowano

Z tych logow to narazie widac tylko ze sonda dziala, zrob statycznie 002+033 i 003+032 na pb i na lpg.

Witam,

poniżej logi o których pisaliście proszę o interpretację co z nich wynika, czy sona jest ok, podobno według mechanika nie działa sonda strona 2:

Log statyczny 002+033 benzyna

http://www.vaglog.pl/log-000_002_033_Tc0Hvf.html

Log statyczny 002+033 gaz

http://www.vaglog.pl/log-000_002_033_W9Anl.html

Log statyczny 003+032 benzyna

http://www.vaglog.pl/log-000_003_032_Zw1l2z3.html

Log statyczny 003+032 gaz

http://www.vaglog.pl/log-000_003_032_gnnEJK3.html

Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki co z nich wynika.

Pozdrawiam

Opublikowano

Sonda działa i nic jej nie jest, pewnie stara też była dobra, możliwe że jest jakaś nieszczelność w dolocie lub podciśnieniach, ale dla lepszego obrazu trzeba zrobić też logi dynamiczne z kanałów 002+033, 115+118, 003+020 na beznynie i 002+033 na lpg, będzie wtedy coś więcej widać, jeśli zaczęło się tak dziać od monetu założenia gazu to możliwe że gazownicy zrobili gdzieś jakąś dziure świadomie lub nieświadomie i ciągnie gdzieś lewe powietrze... ale zacznij od logów.

Opublikowano

Sonda działa i nic jej nie jest, pewnie stara też była dobra, możliwe że jest jakaś nieszczelność w dolocie lub podciśnieniach, ale dla lepszego obrazu trzeba zrobić też logi dynamiczne z kanałów 002+033, 115+118, 003+020 na beznynie i 002+033 na lpg, będzie wtedy coś więcej widać, jeśli zaczęło się tak dziać od monetu założenia gazu to możliwe że gazownicy zrobili gdzieś jakąś dziure świadomie lub nieświadomie i ciągnie gdzieś lewe powietrze... ale zacznij od logów.

Łukasz dzięki serdeczne za pomoc w tym temacie, widzę że jak człowiek się nie zna to mogą Ci wszystko wcisnąć, tak mogli zrobić z sondą strona 1 jedyne 380 PLN po znajomości :( Ale fajnie że są takie fora i tacy ludzie jak Wy którzy chcą coś pomóc. byłem przed chwilą robić logi dynamiczne poniżej one tak jak pisałeś:

Log dynamiczny 002+033 benzyna

http://www.vaglog.pl/log-002_033_09y24.html

Log dynamiczny 115+118 benzyna

http://www.vaglog.pl/log-115_118_646DZaT.html

Log dynamiczny 003+020 benzyna

http://www.vaglog.pl/log-003_020_y29fcuk.html

kanał 020 nie chciał mi coś chodzić

Log dynamiczny 002+033 gaz

http://www.vaglog.pl/log-002_033_xaefD.html

Czekam na Waszą pomoc, a moje pytanie czy może tak robić regulator ciśnienia paliwa, dodam że ostatnio wymieniłem pompę paliwa, czy jest jakaś możliwość sprawdzenia pompy paliwa VAGiem czy najlepszy jest manometr??

Pozdrawiam

Krzysiek

Opublikowano

Dobra nie ciśnij tego auta już za mocno bo nie jest najlepiej, w tym momencie w aucie pewnie brakuje z połowe mocy, bardzo mało wskazuje przepływomierz, czyli to co pisłaem wcześniej, musisz sprawdzić w pierwszej kolejności odcinek przepływka-->turbina, zobacz czy tak guma dolotu nie spadła z turbo, i napisz jakie to auto konkretnie bo masz w profilu a4 a silnik i sterownik jest z a3?

Opublikowano (edytowane)

Dobra nie ciśnij tego auta już za mocno bo nie jest najlepiej, w tym momencie w aucie pewnie brakuje z połowe mocy, bardzo mało wskazuje przepływomierz, czyli to co pisłaem wcześniej, musisz sprawdzić w pierwszej kolejności odcinek przepływka-->turbina, zobacz czy tak guma dolotu nie spadła z turbo, i napisz jakie to auto konkretnie bo masz w profilu a4 a silnik i sterownik jest z a3?

Łukasz mam dwa auta jedno właśnie Audi A4 a drugie to co teraz cały czas piszę to Skoda Octavia Kombi 2001 AUM. Brakuje mocy auto w o ogóle nie chce jechać ogólnie tragedia a co mechanik coś nowego wskazuje sam już nie wiem co się dzieje. Sprawdzę węże i dam Ci znać, muszę poszukać jakieś dogodne miejsce bo nie mam garażu a pogoda nie jest najlepsza bo pada śnieg. Na Polski Vag wyskakuje mi stały błąd 17705 Ciśnienie ładowania - upływ. Czyli nie można za bardzo mu dawać teraz po gazie, bo na LPG jedzie dość dobrze.

Łukasz jeszcze jedna rzecz jaką zauważyłem, że jak ściśniesz przewód paliwa od powrotu paliwa, auto na benzynie ma moc i jedzie prawie tak jak ma być, nie wiem co jest grane???

Edytowane przez kriskrzysiek34
Opublikowano

Sprawdz ten dolot i zobacz czy nie ma jakiejs widocznej dziury, czy spadnietego weza, na obu paliwach nie jest dobrze, na lpg jest mniej ubogo pewnie temu jedzie lepiej. Najlepsza opcja bylo by sprawdzenie dolotu kompresorem ale mozliwe ze dziura jest na tyle duza ze uda sie ja znalezc, jesli zadna dziura sie nie znajdzie to przeplywka do podmiany bedzie.

Opublikowano

Sprawdz ten dolot i zobacz czy nie ma jakiejs widocznej dziury, czy spadnietego weza, na obu paliwach nie jest dobrze, na lpg jest mniej ubogo pewnie temu jedzie lepiej. Najlepsza opcja bylo by sprawdzenie dolotu kompresorem ale mozliwe ze dziura jest na tyle duza ze uda sie ja znalezc, jesli zadna dziura sie nie znajdzie to przeplywka do podmiany bedzie.

OK dziękuję Ci bardzo za podpowiedzi zrobię tak jak napisałeś dam Ci znać co i jak, pozdrawiam.

Sprawdz ten dolot i zobacz czy nie ma jakiejs widocznej dziury, czy spadnietego weza, na obu paliwach nie jest dobrze, na lpg jest mniej ubogo pewnie temu jedzie lepiej. Najlepsza opcja bylo by sprawdzenie dolotu kompresorem ale mozliwe ze dziura jest na tyle duza ze uda sie ja znalezc, jesli zadna dziura sie nie znajdzie to przeplywka do podmiany bedzie.

OK dziękuję Ci bardzo za podpowiedzi zrobię tak jak napisałeś dam Ci znać co i jak, pozdrawiam.

Jeszcze jedna uwaga Łukasz o której zapomniałem Ci napisać a może być cenna, mianowicie od nie dawana z tydzień może max 2, rano jak odpalam auto mi gaśnie, tak kilka razy prawie wejdzie na obroty trzęsie całym silnikiem jak nie dodam gazu i nie będę trzymał na ok 1500 obrotów to gaśnie, na benzynie nie pojedzie dopiero po przełączeniu na gaz jedzie. Znowu po jeździe i po zgaszeniu auta na gazie jak chcę odpalić za ok 5 minut lub później muszę go chwilę "piłować" czym może to być spowodowane?? Mam nadzieję że nie zrobiłem pustek w silniku bo chwilę już tak jeżdżę, ale dotychczas na paliwie jakoś jechał na gazie nie było źle. Co o tym myślisz, resztę sprawdzę jak pisałeś.

Opublikowano

No nic to w temacie nie zmienia, przeplywka mierzy za maly przeplyw i stad problemy, jest za maly bo ciagnie lewe powietrze obok przeplywki albo sama przeplywka uszkodzona wiec na poczatek sprawdz to pierwsze.

Opublikowano

Cześć Łukasz,

byłem u mechanika bo nie mam jak sam sprawdzić, brak kanału, podnośnika, a do tego zimna nie bardzo się da. Sprawdzili mi odcinek przepływka - turbina nie ma dziury, wszystkie przewody na swym miejscu nic nie spadło. Ostatnio miałem całkiem szaleństwo, bo w ogóle nie dało nawet wyjechać z osiedla, okazało się cewka na 3 baniaku. muszę jeszcze dwie zmienić, żeby mieć wszystkie Beru. Teraz mam na 1 i 3 baniaku Beru, a dwóch pozostałych oryginał. Myślałem że auto zaczęło już jechać, ale tylko myślałem, niestety dalej jest upływ ciśnienia doładowania, jak dam mu full gaz, raz jedzie, a raz nie (jedzie na chwile ubywa mu mocy, a nagle pełen but i znowu w koło macieju). Mechanik mówi, że może to być jakiś czujnik od ciśnienia doładowania, czy może to być coś takiego??? Chyba że teraz zrobię logi, po wymianie cewki, może teraz coś będzie nowego. Jak myślisz Łukasz co mam z tym teraz zrobić? Na pewno instalację gazową będę reklamował, tzn. gościa który robił podaję do sądu. Dzięki za jakikolwiek pomysł.

Pozdrawiam

Krzysiek.

Opublikowano

Podepnę się pod temat. Ktoś może wie jak taki błąd rozszyfrować :

- P0011 Opóźnienie wałka rozrządu (rząd 1), Nie uzyskano wartości wymaganej

Dodam, że po usunięciu błędu wraca po jakimś czasie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...