Jump to content
IGNORED

1.8T BEX - brak mocy


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam.

Mam prośbę o sprawdzenie logów i ewentualną możliwą diagnozę dla A4 1.8T 190 km. W aucie występuje ogólny brak mocy, szczególnie powyżej 4 tyś obr. Do 4 tyś jedzie jako tako dobrze.

Grupa 002 033 031

http://vaglog.pl/log-002_033_031_M2417BR.html

Grupa 003 020 031

http://vaglog.pl/log-003_020_031_sti5Jj.html

Grupa 115 118

http://vaglog.pl/log-115_118_Z4p3k.html

Dodatkowo występuje błąd

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0420 - 002 - Please Register/Activate

16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0441 - 002 - Please Register/Activate

Edited by Bananuska
Posted

Brakuje doładowania, zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu

Posted

Gdzieś dziura w układzie, stały temat w 1,8T podjedź do kogoś kto ogarnia te silniki i zrobi Ci test szczelności układy, albo sam szukaj zaolejonych węży.

Posted

Witam ponownie. Niestety ale...

- Układ dolotowy sprawdzony - szczelny do 1 bara
- DV sprawdzony
- N75 sprawdzony
- Turbo wymontowane i sprawdzone z firmie która się zajmuje turbinami - parametry fabryczne

- Rozrząd sprawdzony

- Przepławka podmieniona, wskazania max do 100 g/s

- Katalizator sprawdzany - drożny

... i auto dalej nie jedzie tak jak powinno a pomysły się już powoli kończą.

Ktoś coś podpowie?

Posted

Daj komplet logow po naprawach plus do tego jeszcze jeden log 118 z odpieta wtyczka od n75

Posted

Logi "po naprawach"

http://vaglog.pl/log-002_115_118_ikW78.html

jest minimalna poprawa ale prawdopodobnie za sprawą podmienionej przepływki.

Logi z odpiętą wtyczką od N75

http://vaglog.pl/log-002_115_118_pkvAM4.html

Posted (edited)

Z loga wychodzi ze jest problem z turbina ale piszesz ze byla sprawdzana wiec strona goraca chyba nie popekana i klapka wg nie powinna byc luzna, bo chyba by to ktos zauwazyl, mozliwe ze sztanga jest zle wyregulowana lub gruszka w turbinie wypracowana, zaczolbym od regulacji naciagu gruszki i sprawdzil czy pomoze, mozna to zrobic na aucie tylko trzeba sie troszke nagimnastykowac, trzeba sprobowac ustawic tak zeby z odpieta wtyczka n75 turbo ladowalo chociaz 0.3 bar.

Edited by ?ukasz13
Posted

Dla potomnych.

Problemem okazał się być katalizator który dławił przepływ i przez to auto nie miało mocy.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...