Bananuska Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 (edited) Witam. Mam prośbę o sprawdzenie logów i ewentualną możliwą diagnozę dla A4 1.8T 190 km. W aucie występuje ogólny brak mocy, szczególnie powyżej 4 tyś obr. Do 4 tyś jedzie jako tako dobrze. Grupa 002 033 031 http://vaglog.pl/log-002_033_031_M2417BR.html Grupa 003 020 031 http://vaglog.pl/log-003_020_031_sti5Jj.html Grupa 115 118 http://vaglog.pl/log-115_118_Z4p3k.html Dodatkowo występuje błąd 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0420 - 002 - Please Register/Activate 16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0441 - 002 - Please Register/Activate Edited November 13, 2016 by Bananuska
Łukasz13 Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 Brakuje doładowania, zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu
lukaszlsw Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 Gdzieś dziura w układzie, stały temat w 1,8T podjedź do kogoś kto ogarnia te silniki i zrobi Ci test szczelności układy, albo sam szukaj zaolejonych węży.
Bananuska Posted December 19, 2016 Author Posted December 19, 2016 Witam ponownie. Niestety ale... - Układ dolotowy sprawdzony - szczelny do 1 bara- DV sprawdzony- N75 sprawdzony- Turbo wymontowane i sprawdzone z firmie która się zajmuje turbinami - parametry fabryczne - Rozrząd sprawdzony - Przepławka podmieniona, wskazania max do 100 g/s - Katalizator sprawdzany - drożny ... i auto dalej nie jedzie tak jak powinno a pomysły się już powoli kończą. Ktoś coś podpowie?
Łukasz13 Posted December 19, 2016 Posted December 19, 2016 Daj komplet logow po naprawach plus do tego jeszcze jeden log 118 z odpieta wtyczka od n75
Bananuska Posted December 26, 2016 Author Posted December 26, 2016 Logi "po naprawach" http://vaglog.pl/log-002_115_118_ikW78.html jest minimalna poprawa ale prawdopodobnie za sprawą podmienionej przepływki. Logi z odpiętą wtyczką od N75 http://vaglog.pl/log-002_115_118_pkvAM4.html
Łukasz13 Posted December 26, 2016 Posted December 26, 2016 (edited) Z loga wychodzi ze jest problem z turbina ale piszesz ze byla sprawdzana wiec strona goraca chyba nie popekana i klapka wg nie powinna byc luzna, bo chyba by to ktos zauwazyl, mozliwe ze sztanga jest zle wyregulowana lub gruszka w turbinie wypracowana, zaczolbym od regulacji naciagu gruszki i sprawdzil czy pomoze, mozna to zrobic na aucie tylko trzeba sie troszke nagimnastykowac, trzeba sprobowac ustawic tak zeby z odpieta wtyczka n75 turbo ladowalo chociaz 0.3 bar. Edited December 26, 2016 by ?ukasz13
Bananuska Posted March 24, 2017 Author Posted March 24, 2017 Dla potomnych. Problemem okazał się być katalizator który dławił przepływ i przez to auto nie miało mocy.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now