Bananuska 1 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Witam. Mam prośbę o sprawdzenie logów i ewentualną możliwą diagnozę dla A4 1.8T 190 km. W aucie występuje ogólny brak mocy, szczególnie powyżej 4 tyś obr. Do 4 tyś jedzie jako tako dobrze. Grupa 002 033 031 http://vaglog.pl/log-002_033_031_M2417BR.html Grupa 003 020 031 http://vaglog.pl/log-003_020_031_sti5Jj.html Grupa 115 118 http://vaglog.pl/log-115_118_Z4p3k.html Dodatkowo występuje błąd 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0420 - 002 - Please Register/Activate 16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0441 - 002 - Please Register/Activate Edytowane 13 Listopada 2016 przez Bananuska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Brakuje doładowania, zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Gdzieś dziura w układzie, stały temat w 1,8T podjedź do kogoś kto ogarnia te silniki i zrobi Ci test szczelności układy, albo sam szukaj zaolejonych węży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananuska 1 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Witam ponownie. Niestety ale... - Układ dolotowy sprawdzony - szczelny do 1 bara- DV sprawdzony- N75 sprawdzony- Turbo wymontowane i sprawdzone z firmie która się zajmuje turbinami - parametry fabryczne - Rozrząd sprawdzony - Przepławka podmieniona, wskazania max do 100 g/s - Katalizator sprawdzany - drożny ... i auto dalej nie jedzie tak jak powinno a pomysły się już powoli kończą. Ktoś coś podpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Daj komplet logow po naprawach plus do tego jeszcze jeden log 118 z odpieta wtyczka od n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananuska 1 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Logi "po naprawach" http://vaglog.pl/log-002_115_118_ikW78.html jest minimalna poprawa ale prawdopodobnie za sprawą podmienionej przepływki. Logi z odpiętą wtyczką od N75 http://vaglog.pl/log-002_115_118_pkvAM4.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) Z loga wychodzi ze jest problem z turbina ale piszesz ze byla sprawdzana wiec strona goraca chyba nie popekana i klapka wg nie powinna byc luzna, bo chyba by to ktos zauwazyl, mozliwe ze sztanga jest zle wyregulowana lub gruszka w turbinie wypracowana, zaczolbym od regulacji naciagu gruszki i sprawdzil czy pomoze, mozna to zrobic na aucie tylko trzeba sie troszke nagimnastykowac, trzeba sprobowac ustawic tak zeby z odpieta wtyczka n75 turbo ladowalo chociaz 0.3 bar. Edytowane 26 Grudnia 2016 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananuska 1 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Dla potomnych. Problemem okazał się być katalizator który dławił przepływ i przez to auto nie miało mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się