Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problemy z silnikiem prośba o ocene logów 1.8 AVJ seria


michal008

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przy ostatnich mrozach mam problemy z rozruchem. Bardzo przerywa silnik a nawet zdarza się że zgaśnie aż sie trochę nie rozgrzeje. Proszę o analizę logów prawdopodobnie przy 118 w parze miał być 20 ale cos nie poszło...

auto ma gaz ale wszystkie logi na benzynie:

33+2

http://vaglog.pl/log-033_002_7JsU20.html

2+115

http://vaglog.pl/log-002_115_8Niu2d.html

118

http://vaglog.pl/log-118_n1PmzcS.html

90+93

http://vaglog.pl/log-090_093_746LeD.html

logi niestety nie do odcinki bo brakło pasa

Proszę o ocenę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szkoda, że nie do odcinki bo nie widać dobrze przepływki. Pomyślałem, że dziura w dolocie albo słabo z przepływką bo lecą Ci korekty pod obciążeniem na plus ale ciśnienie osiąga a przepływ przy 5500 obrotów jest chyba poprawny przy założeniu, że przy 6500 obrotów powinien wynosić 125. Dochodzimy do punktu w którym należy zapytać, czy nie było żadnych błędów.

Jeżeli korekty lecą na plus a winny za to nie ponosi przepływ czy dziura, zostaje problem z podaniem paliwa. A to że rano ciężko pali może mieć bezpośrednie z tym powiązanie. Oczywiście dochodzi do tego jeszcze gaz, ale to mówię od siebie bo logi tego nie pokażą, może Ci parownik przepuszczać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś rano to masakra była od razu błąd 17535 fuel trim bank 1 multi system too rich i szarpanie ale to tylko jak jest poniżej 0stopni na zewnątrz. A co do logów to żadnych błędów nie było, przed zrobieniem skasowałem korekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W logach nic szczególnego nie widać co mogłoby powodować błąd, zacznij od wyeliminowania lpg z grona podejrzanych, czyli zakręć butle wkasuj błedy i rano sprawdzaj czy nadal jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki tak zrobię. Zauważyłem ostatnio że korekty na 32 po jeździe na gazie były dużo na minus, prawie pod -25 tak jakby mapa się rozsypała bo ja nic nie zmieniałem, na mapie w programie AC Stag też było widać że za bogato. Ale to chyba nie ma związku z problemem z odpalaniem na mrozie? A tak ogólnie to kondycja silnika w oparciu o logi jak się rysuje?

Edytowane przez michal008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak lpg rozjeżdza korekty to może być potem problem z odpalaniem i pracą na pb, kondycja jest w miare, turbo dobrze wstaje, co do reszty trzeba by lepsze logi zrobić, troche jakby przepływ za mały ale bez tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę pościągałem na mnożniku więc możne coś będzie lepiej, ale jeszcze pojeżdżę więcej na benzynie żeby to się na nowo wyrysowało. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może nic nie dać, jeżeli korekty na plus na Pb nie są spowodowane rozjechaniem się mapy a jakąś usterka lub czymkolwiek innym, nie ma szans żeby dobrze ustawić lpg mnożnikiem. Zakręć butle, wyjedź gaz w rurach, usuń błędy, zgaś na Pb. Rano odpadł i polataj resztę dnia na Pb. Po wszystkim sprawdź kanał 032 i zrób ponownie logi

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zrobię właśnie, tym bardziej że te korekty do niedawna były ok.

A jeszcze pytanie- jak sie ma sprawa nastawnika a mianowicie czy według logów pracuje poprawnie (ostatnio wywaliło mi raz błąd 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent) ?

Edytowane przez michal008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...