wojtek26 3 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Jaki powinien być kąt początku wtrysku paliwa W AFN ale w stopniachwiem ze powinno być koło 50 jednostek podczas diagnostyki ale ile to stopni Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Jaki powinien być kąt początku wtrysku paliwa W AFN ale w stopniachwiem ze powinno być koło 50 jednostek podczas diagnostyki ale ile to stopni chyba nie ma przelicznika na stopnie .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek26 3 Posted February 23, 2007 Author Share Posted February 23, 2007 Przeglądając forum wychodzi na to że wskazania 50 to około 3stopni wytrzedzenia czy ktoś sprawdzał coś takiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sprinter 1 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Jak dobrze pamiętam to tam wychodzi 3 czy 3,5 stopnia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek26 3 Posted February 23, 2007 Author Share Posted February 23, 2007 Dzieki bo jak mi zmirzył mechanik to miałem na wolnych obrotach 6.7 stopnia to widać ze za wczesny Jak moge go zmienić czy przestawienie pompy tryskowej coś da Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 czyli byłem w bledzie .... Dzieki bo jak mi zmirzył mechanik to miałem na wolnych obrotach 6.7 stopnia to widać ze za wczesnyJak moge go zmienić czy przestawienie pompy tryskowej coś da tylko tak ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sprinter 1 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 6.7 to jakaś masakra U mnie jest około 4,5 stopnia w tej chwili i jest z deczka za szybko, będę to musiał przy okazji podregulować. Spanky komputerki typu VAS czy Guttman nie znają pojęcia 50 jednostek Tam bardzo ładnie pokazuje kąt w stopniach Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek26 3 Posted February 24, 2007 Author Share Posted February 24, 2007 ale nie mam najmniejszych problemów z odpalaniem autka zimą czy latem pali na dotyk Ale bede musiał zmniejszyć ten kąt na 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sprinter 1 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Z odpalaniem nie masz, ale nawet dynamiczna regulacja kąta przez ECU w czasie jazdy, nie jest już w stanie skorygować tak potężnej różnicy. Ma to znaczący wpływ na spalanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek26 3 Posted February 24, 2007 Author Share Posted February 24, 2007 ze spalaniem tez nie mam problemu w trasie 5,2-5,5 bez żadnych problemów Ale musze to ustawić może bedzie lepiej jeździć Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Spanky komputerki typu VAS czy Guttman nie znają pojęcia 50 jednostek Tam bardzo ładnie pokazuje kąt w stopniach nigdy nie mialem z nimi do czynienia ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sprinter 1 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 ze spalaniem tez nie mam problemu w trasie 5,2-5,5 bez żadnych problemów Ale musze to ustawić może bedzie lepiej jeździć Miałem na myśli spalanie mieszanki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now