Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4b5 ajm 1.9tdi , wypowiadajcie się ;)


cna

Rekomendowane odpowiedzi

Po kupnie audi a4b5 1.9tdi ajm zabraliśmy się do oględzin jej podwozia, na początek naszą uwagę przykuło dosyć ostre potraktowanie farmerami przedniego kanału powietrza przez który jak domniemam przelatuje powietrze z turbiny do icka na dodatek zaczyna się robić mokro w miejscach gdzie przykręcona była dolna krawędź zderzaka

x3h00y.jpg

ma to jakiś wpływ na pracę bądź żywotność turbiny/silnika, podczas jazdy nie widać żadnych niepokojących oznak, "na razie"

można to w jakiś sposób pokleić czy szukać nowego ?

dodatkowo znalazłem wyciek ze skrzyni biegów w okolicach mechanizmu który odpowiada za wbijanie biegów "tak myślę"

e049vp.jpg

olej wydobywa się prawdopodobnie z tego miejsca , jest tam jakiś oring bądź uszczelka którą można w miarę bezinwazyjnie wymienić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie tego wkręta , też tak kiedyś zrobiłem w poprzedniej Audi ja tą dziurkę zaspawałem migomatem , co do wybieraka miałem trzy A4 i w każdej

się lekko pocił lub podciekał , czy tam jest oring czy siemering tego nie wiem i czy jest to do zrobienia bez rozebrania częściowego skrzynki tego też nie wiem bo nie robiłem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ta rura sie poci to nie jest szczelna a jak nie jest szczelna to czesc cisienia ucieka a turbo musi wiecej dmuchac ay otrzymac zadane w programie cisnienie co przeklada sie na min spalanie moc i zywotnosc oraz to ze geometria pracuje mniej i moze nie pracowac w pelnym zakresie. Ale to ogolne teoretyzowanie. Załataj dziurke i bedzie git

Edytowane przez Mozgu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za informacje , dodatkowo po sprawdzeniu go vagiem wywalił mi następujące błędy

17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa / przerwa / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Dodam ze nie dogrzewa mi płynu, temperatura na gajgerze jak i na fisie wynosi 60 stopni i nie wiem czy to wina czujnika płynu chłodnicy czy do wymiany mam termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy bład mogą powodować zapieczone kierownice w turbinie, uszkodzona gruszka, nieszczelny układ turbo bądź padnięty zawór N75. Pozbyłbym się tego wkręta z rury i dobrze ją uszczelnił. Przydałoby się też zrobić logi turbo. Drugi błąd pewnie siadł czujnik . Po odpaleniu samochodu obroty samoistnie nie wzrastają? Wymiana tylko na oryginał. Odnośnie wybieraka jest tam uszczelnienie, da radę wymienić bez zwalania skrzyni ale to już trochę zabawy :kwasny:

Edytowane przez musiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...