Denly Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, przybyłem do Was na forum, bo widziałem, że parę osób zmagało się z klekotem 2.0TFSI, wszędzie pomogła wymiana napinacza i łańcucha. Mnie też czeka ten zabieg, lecz w A6 C6 2.0TFSI, silnik o oznaczeniu BPJ. Potrzebuję jak najwięcej info co do wymiany, czy wystarczy kupić napinacz, łańcuch i nowe uszczelki, czy jest jeszcze coś dodatkowego potrzebne, nie wiem jakieś nowe śruby, czy coś. No i jak się zabrać do wymiany? Trzeba ruszać rozrząd? Znalazłem na rosyjskim forum fotostory, ale tłumacz kiepsko tłumaczy cały tekst, widzę, że rusek wymienia tam więcej rzeczy, mi chodzi o napinacz i łańcuch. Nic nie pisze, czy ruszał rozrząd itp. Mechanik powiedział, że musi zrzucać cały rozrząd, potem na nowo składać i, że skasuje mnie 450zł za wymianę, Chciałem oddać mu auto do roboty, ale że lubię pobawić się samemu przy aucie i samemu coś porobić, to chciałem dopytać, czy może da radę zabrać się za to samemu? Jeżeli zabieg wygląda tak jak na fotostory na rosyjskim forum, to bez problemu powinienem sobie poradzić, ale jeżeli trzeba ruszać rozrząd itp. to oddam mechanikowi , a chyba raczej trzeba go ruszać, jeżeli jest to napinacz i łańcuch wałka rozrządu . Proszę o pomoc, tutaj link do forum z fotostory od ruska http://audi-a4-club.ru/forum/viewtopic.php?f=85&t=15119 Przy rozrządzie w sumie by szło jeszcze pokombinować, ale to nie ta klasa auta, jeszcze coś zepsuję i potem będę płakał Dlatego jeżeli trzeba mocno ingerować w rozrząd to oddam mechanikowi, wolę wydać 450zł na wymianę + części niż potem wymieniać silnik :P Edytowane 12 Grudnia 2016 przez Denly
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się