Skocz do zawartości

Denly

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Denly

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Denly

0

Reputacja

  1. Witam, mechanik wymienił mi napinacz i łańcuch czyli słynny problem w 2.0TFSI (silnik BPJ). W pracy silnika za dużo się nie zmieniło, na początku zniknął problem z którym się zmagałem czyli przy odpalaniu na zimnym z okolic silnika wydobywało się dziwne grzechotanie/chrupanie przez mniej więcej 2 sekundy, ale tylko na zimnym silniku. Niestety po jakimś czasie problem znowu się pojawił. Sprzęgło, dwumasa itp. dobre, sprawdzałem różnymi sposobami, jak gwałtownie przyspieszę to jest szarpnięcie i płynnie przyspiesza, wszystkie testy jakie zrobiłem i wyczytałem przeszło pozytywnie. Nie wiem co jeszcze może być, rozrząd z pompą wody wymieniane. Do tego mam jeszcze jeden problem, ale to bardzo rzadki problem, niekiedy podczas ruszania z jedynki np. ze świateł prawie przy końcu gdy już puszczam powoli sprzęgło, samochód rusza z dziwnymi wibracjami/poślizgiem tak jakby się ruszało po zrywach, ale nic więcej się nie dzieje i to pojawia się bardzo rzadko. Czy to może jakaś poduszka pod silnikiem/skrzynią? Miał ktoś taki problem? Tutaj logi związane z napinaczem, łańcuchem i wariatorem. Po odpaleniu samochodu (czy ciepły czy zimny silnik) skacze camshaft adjustment (act.) pomiędzy 28'KW/27.5'KW, pojechałem na autostradę, trochę ją przegoniłem i po przyjeździe na plac zrobiło się 26'KW/26,5'KW. Zastanawiam się czy wszystko dobrze zrobili. https://zapodaj.net/f283c5d926b92.jpg.html Logi: Grupa 091: http://vaglog.com/log-091_74WH6v.html
  2. Dzięki bardzo panowie za pomoc. Chciałem jeszcze zapytać jak wygląda sprawa z mapami do tego MMI? One są na karcie SD czy na DVD czy jak? Za niedługo po nią lece dlatego chciałem w domu nagrać sobie mapy PL do niej, bo z tego co wiem to są tam tylko mapy DE
  3. Witam, we wtorek jadę po A4 B8 LIFT 2013 rok do DE. Chciałem zapytać tylko, co za MMI w niej siedzi i dlaczego są tylko 4 przyciski na panelu a nie 6. Rozkodowałem VIN i co do kodów multimedia znalazłem coś takiego: CD changer/CD player - 7D5 DVD Player CD ROM/DVD/SD card -7QA Without CD/DVD for navigation Navigation device - 7T6 Navigation system (MID) Radios - 8YQ Radio ,,HIGH'' Telephone / telematics - 9ZF TV reception / digital radio reception - QV0 PNQ - MMI Navigation PLUS PT5 - preparation for mobile phone (Bluetooth) i jeszcze jest kod PGK - Business Package Da radę rozróżnić jakie tam siedzi MMI? Powinny być jeszcze jakieś kody? Może coś przeoczyłem. W załączniku wrzucam foto panelu MMI jaki mam mniej więcej (ilość przycisków) i jedyne zdjęcie MMI jakie mam. Ważne jest też dla mnie to, czy da radę odtwarzać muzykę przez Bluetoorh z telefonu, lub AUX lub coś w tym stylu.
  4. Witam, przybyłem do Was na forum, bo widziałem, że parę osób zmagało się z klekotem 2.0TFSI, wszędzie pomogła wymiana napinacza i łańcucha. Mnie też czeka ten zabieg, lecz w A6 C6 2.0TFSI, silnik o oznaczeniu BPJ. Potrzebuję jak najwięcej info co do wymiany, czy wystarczy kupić napinacz, łańcuch i nowe uszczelki, czy jest jeszcze coś dodatkowego potrzebne, nie wiem jakieś nowe śruby, czy coś. No i jak się zabrać do wymiany? Trzeba ruszać rozrząd? Znalazłem na rosyjskim forum fotostory, ale tłumacz kiepsko tłumaczy cały tekst, widzę, że rusek wymienia tam więcej rzeczy, mi chodzi o napinacz i łańcuch. Nic nie pisze, czy ruszał rozrząd itp. Mechanik powiedział, że musi zrzucać cały rozrząd, potem na nowo składać i, że skasuje mnie 450zł za wymianę, Chciałem oddać mu auto do roboty, ale że lubię pobawić się samemu przy aucie i samemu coś porobić, to chciałem dopytać, czy może da radę zabrać się za to samemu? Jeżeli zabieg wygląda tak jak na fotostory na rosyjskim forum, to bez problemu powinienem sobie poradzić, ale jeżeli trzeba ruszać rozrząd itp. to oddam mechanikowi , a chyba raczej trzeba go ruszać, jeżeli jest to napinacz i łańcuch wałka rozrządu . Proszę o pomoc, tutaj link do forum z fotostory od ruska http://audi-a4-club.ru/forum/viewtopic.php?f=85&t=15119 Przy rozrządzie w sumie by szło jeszcze pokombinować, ale to nie ta klasa auta, jeszcze coś zepsuję i potem będę płakał Dlatego jeżeli trzeba mocno ingerować w rozrząd to oddam mechanikowi, wolę wydać 450zł na wymianę + części niż potem wymieniać silnik :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...