Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak lewego światła mijania


yosi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z lewym światłem mijania. Szukałem podobnych tematów, ale nie znalazłem rozwiązania.

Dwa miesiące temu spaliła mi się lewa żarówka H7, wymieniłem i było ok (jedynie trochę słabiej świeciła może wina żarówki) Teraz myślałem, że ponownie się spaliła, ale jednak nie. Okazało się, że w lewym reflektorze nie działa jedynie światło mijania. Światła długie, postojówki , migacz - są.

Nie jestem znawca elektryki, udało mi się ustalić, że:

- w kostce zasilającej żarówkę brak pradu

- na bezpieczniku 21 jednak prąd jest

Nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu.

Czy jest jakiś przekaźnik albo coś między bezpiecznikiem, a kostką podająca prąd na żarówkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówkami steruje moduł, on podaje napięcie przez bezpiecznik do reflektora, więc jeśli na bezpieczniku napięcie jest a z niego niewychodzi to

- sprawdz bezpiecznik, daj inny.

- zmierz ciągłość obwodu między bezpiecznikiem a refletorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówkami steruje moduł, on podaje napięcie przez bezpiecznik do reflektora, więc jeśli na bezpieczniku napięcie jest a z niego niewychodzi to

- sprawdz bezpiecznik, daj inny.

- zmierz ciągłość obwodu między bezpiecznikiem a refletorem.

Bezpiecznik sprawdzałem wizualnie i wymieniając z pozycją 20 od prawego świata mijania. Na prawym reflektorze światło było na każdym z tych bezpieczników.

Wychodzi na to że to musi być gdzieś nadłamany kabel ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo przerwany kabel albo zaśniedziały styk. Weź sobie multimetr i zmierz ciągłość przewodu miedzy bezpiecznikiem a kostką w lampie. Jeśli nie będzie przejscia znaczy że coś z kablem nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Okazało się, że to naderwany kabel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach