--Rafcio-- Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) Borykam się z takim problemem jak wysokie wskazania przepływki, auto seria powinno być coś ze 120 pare g/s ja mam ze 20 więcej, przez co komputer widzi jakby duzo powietrza w układzie i steruje n75 aby turbo nie pompowało, auto kiepsko jedzie. Gdzie mam szukać przyczyny, przepływomierz oryginalny Bosch z numerami takimi jak wyjechał z fabryki. Tu logi http://vaglog.pl/log_265043.htm dynamiczne i statyczne Edytowane 1 Stycznia 2017 przez --Rafcio--
Viksc Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 sprawdz pozadnie szczelnosc dolotu ,zawor dv. i wszystkie wezyki od 75 na poczatek.
--Rafcio-- Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2017 Dv nowy, przewody do n75 nowe, jedynie znalazłem pęknięcie na na kołnierzu gumowego dolotu TIP przy samej turbinie, zakleiłem to narazie łatką do dętek i ścisnąłem opaską ale nic to nie zmieniło.
maddict Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Dokladnie, szczelnosc dolotu to podstawa, u mnie znalazlem narazie nieszczelnosc na przewodach odmy, ale narazie nie probowalem jezdzic bo auto mam rozebrane ale objawy podobne
hosearkadio Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 raczej nieszczelność jak kolega pisze.Zobacz jak spadł ci przepływ powyżej 2000 obrotów. Troszkę wcześniej odpuściłeś noge z gazu moze to tak nieczytelnie wyszło .Powinieneś powtórzyć te logi ,ale gaz w podłodze do końca logu
--Rafcio-- Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2017 No nie wiem gdzie może być jeszcze nieszczelność, wyjmę jeszcze całą odmę może na tym trójniku gumowym
hosearkadio Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 14 godzin temu, --Rafcio-- napisał: No nie wiem gdzie może być jeszcze nieszczelność, wyjmę jeszcze całą odmę może na tym trójniku gumowym https://www.google.pl/search?q=odma+a4b5&espv=2&biw=1366&bih=662&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi058r5qezRAhXJJ8AKHW15AWYQsAQIJw#tbm=isch&q=odma+a4b5+sruba+odpowietrzajaca&imgrc=6Qvru2EDGhh4qM%3A zobacz jeszcze ten zawór. Nazywa to śruba odpowietrzająca
--Rafcio-- Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 Kiedys go wyciągałem ale on jest cały, chodzi na sprężynce i nie ma przelotu na wylot. Jest jeszcze takie pierdnięcie sekundowe po zgaszenieniu, jakby z odmy, silnika, podcisnienia, cięzko to zlokalizowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się