Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] CzarnyOprawca


shocknage

Rekomendowane odpowiedzi

Felgi to ASA LM, na licencji BBS [emoji4] 
Zawartość dodana 13 minutes later A tak wyglądają na aucie:
IMG_20170413_182020.thumb.jpg.d0ceaf48e3d0c05a3e8776ee59b4097d.jpg
IMG_20170413_182028.thumb.jpg.99546996a611d0cc0af68dbdd065a72e.jpg
Szczerze to mam mały niedosyt. Dość, że przez ten rant felga wygląda na 17" to przez ET45 schowane są za głęboko w nadkole... Nie wiem czy jak kupie dystanse po 1cm to czy to wiele pomoże.
Jakieś rady? 


Opony wszystko spierdolily...do felgi z rantem musi byc dobra opona z naciągiem...a tu felga ginie

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, robertjudi napisał:

 


Opony wszystko spierdolily...do felgi z rantem musi byc dobra opona z naciągiem...a tu felga ginie

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

 

Nie ma opon węższych niż 205 na 18” calową felgę, więc nawet jakbym takie założył to różnica będzie znikoma w porównaniu do 225. Coś mi się wydaje, że dystanse tutaj niewiele pomogą :/

 

Felgi musiałyby mieć 19” cali bądź szerokie na 8,5j bądź 9j  wtedy naciąg miałby sens.

 

Tak kocham felgi z rantem, a tutaj się lekko zawiodłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem juz jaki to rozmiar i jaka szerokosc. Naciagu nie osiagasz tylko waska opona ale tez profilem, ktorym wlasnie zabiles te felgi i czujesz niedosyt. Jesli to 17 to nie ma co gadac, 17 nie robia roboty i nalezy czasem posluchac tych, ktorzy mowia zeby brac od razu 18, bo i tak szybko zwiekszyc ten jeden cal. Jesli to 8.5j i naciag chcesz, to ciezka sprawa. Jedynym odpowiednim rozmiarem na naciag przy tej szerokosci to 205/35/18 ale rant masz max 1.5xcm od ziemi i przod spasowac to dramat. Ogolnie wyglada srednio. 9j dla mnie nadal bez szalu. 9.5j na 215/35/18 robi juz robote i to jest konkret rozmiar na przod i na tyl. Wieksze robia juz totalny gnoj na tyle. U Ciebie obstawiam profil z 45, wiec do naciagu troche brakuje nadal, ale zostaje Ci komfort. Dlatego takim zlotym srodkiem jest 40 profil i dobrze dobrana szerokosc wzgledem uzytkownosci auta zeby nie zrobic pomnika jak np ja :D

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, enczu napisał:

Nie wiem juz jaki to rozmiar i jaka szerokosc. Naciagu nie osiagasz tylko waska opona ale tez profilem, ktorym wlasnie zabiles te felgi i czujesz niedosyt. Jesli to 17 to nie ma co gadac, 17 nie robia roboty i nalezy czasem posluchac tych, ktorzy mowia zeby brac od razu 18, bo i tak szybko zwiekszyc ten jeden cal. Jesli to 8.5j i naciag chcesz, to ciezka sprawa. Jedynym odpowiednim rozmiarem na naciag przy tej szerokosci to 205/35/18 ale rant masz max 1.5xcm od ziemi i przod spasowac to dramat. Ogolnie wyglada srednio. 9j dla mnie nadal bez szalu. 9.5j na 215/35/18 robi juz robote i to jest konkret rozmiar na przod i na tyl. Wieksze robia juz totalny gnoj na tyle. U Ciebie obstawiam profil z 45, wiec do naciagu troche brakuje nadal, ale zostaje Ci komfort. Dlatego takim zlotym srodkiem jest 40 profil i dobrze dobrana szerokosc wzgledem uzytkownosci auta zeby nie zrobic pomnika jak np ja :D

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
 

I tutaj Cię zaskoczę bo felga to 18” przy 8 calowej szerokości. Opony zaś to 225 przy profilu 40 ! Myślałem, że przy tak niskim profilu to będzie cacy, a tak jest d*pa.

Musiałbym tutaj dać 205 i profil 35, ale niestety po dywanach nie jeżdżę  i chciałbym zachować trochę komfortu.

No nic, trzeba będzie pomyśleć o innych felgach chyba L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj Cię zaskoczę bo felga to 18” przy 8 calowej szerokości. Opony zaś to 225 przy profilu 40 ! Myślałem, że przy tak niskim profilu to będzie cacy, a tak jest d*pa.

Musiałbym tutaj dać 205 i profil 35, ale niestety po dywanach nie jeżdżę  i chciałbym zachować trochę komfortu.

No nic, trzeba będzie pomyśleć o innych felgach chyba L


No czyli szerokoscia dodales jej wysokosci. Mało ważne. Wejdz sobie na tyrestretch.com i popatrz. Ja na 8j mialem 215/40 i byl delikatny naciag, jak ma byc wiekszy to 205 ale 8j bedzie i tak mega wasko wiec szalu nie bedzie :)

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, enczu napisał:


No czyli szerokoscia dodales jej wysokosci. Mało ważne. Wejdz sobie na tyrestretch.com i popatrz. Ja na 8j mialem 215/40 i byl delikatny naciag, jak ma byc wiekszy to 205 ale 8j bedzie i tak mega wasko wiec szalu nie bedzie :)

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
 

tyrestretch.com już przepatrzałem, na 8j nawet 205 wygląda bardzo zwykle i szkoda zachodu z kupywaniem nowych opon.  U Ciebie te felgi wyglądają nieźle choć dla mnie ten negatyw z tyłu nie pasuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyrestretch.com już przepatrzałem, na 8j nawet 205 wygląda bardzo zwykle i szkoda zachodu z kupywaniem nowych opon.  U Ciebie te felgi wyglądają nieźle choć dla mnie ten negatyw z tyłu nie pasuje [emoji14]

 

Co kto lubi, to projekt ktory ma lezec a przy negatywach upchniesz wiecej i zejdziesz nizej. Temat negatywow jest podzielony i bedzie wiecznie tutaj bo to nie forum tego tematu i raczej wiekszosc ludzi nawet sie tym nie interesuje i nie wie co to static [emoji3]

 

Druga sprawa ze z przodu negatyw sie robil do 5 stopni sam i tyl wygladal wzgledem przodu smiesznie ;)

 

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, enczu napisał:

 

Co kto lubi, to projekt ktory ma lezec a przy negatywach upchniesz wiecej i zejdziesz nizej. Temat negatywow jest podzielony i bedzie wiecznie tutaj bo to nie forum tego tematu i raczej wiekszosc ludzi nawet sie tym nie interesuje i nie wie co to static emoji3.png

 

Druga sprawa ze z przodu negatyw sie robil do 5 stopni sam i tyl wygladal wzgledem przodu smiesznie ;)

 

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Każdy ma swoją wizję i do niej dąży, dlatego jak Tobie się podoba to najważniejsze. Ja jeszcze będę musiał pogłówkować jak rozwiązać mój problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie jest proste, albo inna opona, albo sprzedać całe koła :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...