Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


mundus131

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam spory problem z moją A4 B5 1.6 ADP

Problem dotyczy odpalania. Zaczęło się tak: wieczorem wyjechałem do garażu a gdy rano próbowałem odpalić, nie chciała, nadmienie że wcześniej z odpalaniem nie było problemu. Próbowałem, próbowałem i w końcu odpaliła, gdy już odpaliła działa bez zastrzeżeń, po zgaszeniu jej znowu ten sam problem, jak odpaliła to chodziła na 300-400 obrotach ale po n-tym razie zapaliła i znowu chodziła bez problemu i tak w kółko. Doradzono mi abym wymienił pompę paliwa wiec tak uczyniłem, lecz to nie pomogło.

Po dwóch dniach stania odpaliła za pierwszym razem a za kolejnym już nie. Wymieniony został także czujnik Halla,a w lipcu przewody zapłonowe i świece,nadmienie że komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Co jest tego przyczyną? Czytałem już wile wypowiedzi na ten temat, ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężki temat, nie miałem 1.6 ale może to wina czujnika temperatury (tylko dlaczego nie ma błędu na komputerze?) W 1.8 jak jest padnięty czujnik temperatury to auto próbuje odpalić ale stoi właśnie na obrotach 300-400 i nie chce załapać to może i w tym przypadku jest podobnie ? Pompa paliwa wymieniona a jak z filtrem paliwowym ? też był wymieniany ?

Edytowane przez Adrian1727
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś jak sie zachowyje rozrusznik i akumulator. Czy ma problemy z kręceniem silnika, czy w czasie rozruchu nie przygasają światła. To by tłumaczyło trudności z odpaleniem. natomiast zbyt niskie obroty, to już proble dawki paliwa i należąło by się przyjrzeć silniczkowi krokowemu, tyle, że on potrzebuje poprawnych odczytów temperatury silnika, sondy lambda i przepływomierza, lub położenia przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozruszik zachowuje się normalnie, co do czujnika temperatury to tez zostal zmieniony, filtr nie był zmieniany ale według mnie gdyby filterek był przypchany to gdy juz odlali to by sie dusila a jak juz odpali to chodzi jak ta lala ma kopa i w ogole, mechanik podejrzewa jeszcze czujnik położenia wału,przepustnice też wyczyscil ale już powoli i on załamuje ręce, a jak się sprawa ma immo, moze to przez niego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozruszik zachowuje się normalnie, co do czujnika temperatury to tez zostal zmieniony, filtr nie był zmieniany ale według mnie gdyby filterek był przypchany to gdy juz odlali to by sie dusila a jak juz odpali to chodzi jak ta lala ma kopa i w ogole, mechanik podejrzewa jeszcze czujnik położenia wału,przepustnice też wyczyscil ale już powoli i on załamuje ręce, a jak się sprawa ma immo, moze to przez niego?

A świeci ci się kontrolka immo na liczniku ? jeśli gaśnie po włączeniu zapłonu to raczej nie jest wina immo. A jak jest z przepływomierzem ? było coś robione ? Może filtr węglowy się zawiesza i nie odpowietrza baku ? objawy filtra to dławienie się auta i bardzo ciężko odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozruszik zachowuje się normalnie, co do czujnika temperatury to tez zostal zmieniony, filtr nie był zmieniany ale według mnie gdyby filterek był przypchany to gdy juz odlali to by sie dusila a jak juz odpali to chodzi jak ta lala ma kopa i w ogole, mechanik podejrzewa jeszcze czujnik położenia wału,przepustnice też wyczyscil ale już powoli i on załamuje ręce, a jak się sprawa ma immo, moze to przez niego?

A świeci ci się kontrolka immo na liczniku ? jeśli gaśnie po włączeniu zapłonu to raczej nie jest wina immo. A jak jest z przepływomierzem ? było coś robione ? Może filtr węglowy się zawiesza filtra to dławienie się auta i bardzo ciężko odpalić. i nie odpowietrza baku ? objawy

Kontrolka gaśnie, przepływomierz nie był sprawdzany, a co do dławienia się to chwilę po zmianie biegu na sekundę się dusi a potem już przyśpiesza normalnie, najbardziej jest to odczuwalnie z 1 na 2 i z 2 na 3, dzisiaj ma zostać wymieniony czujnik położenia wału więc dam znać czy pomogło

Problem rozwiazany pomogła wymiana czujnika położenia wału, chodź sądzę że raczej to wszystko co zostało wymienione miało miejszy lub większy wkład w problem, bo jednak samochód ma swoje lata a czy te części były wcześniej wymieniane to nie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mundus, oryginalny ten czujnik wsadziłeś czy jakiś zamiennik ?

Podeślij link na jaki czujnik zmieniłeś :)

U mnie w 1.8 jest to samo co u autora tego postu, filtr paliwa zmieniony 200 km temu i nic nie pomogło. Czujnik temp zmieniony a dalej ciężko pali, w piątek jadę na sprawdzenie czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, jak w tym przypadku będzie wszystko dobrze to też biorę się za ten czujnik.

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mundus, oryginalny ten czujnik wsadziłeś czy jakiś zamiennik ?

Podeślij link na jaki czujnik zmieniłeś :)

U mnie w 1.8 jest to samo co u autora tego postu, filtr paliwa zmieniony 200 km temu i nic nie pomogło. Czujnik temp zmieniony a dalej ciężko pali, w piątek jadę na sprawdzenie czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, jak w tym przypadku będzie wszystko dobrze to też biorę się za ten czujnik.

był to zamiennik który kosztował coś około 80 zł, przy czym nadmieniam,że w sumie zostało wymienione:rozrząd, czujnik halla, pompka paliwowa, cewka zapłonowa(ze szrotu), czujnik temperatury, napinacz hydrauliczny paska rozrządu,czyszczona przepustnica, czujnik położenia wału korbowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...