Jump to content

hak64

Pasjonat
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

76

About hak64

Informacje

  • First name
    Henryk
  • Location
    Żory

Car

  • Car model
    Mercedes
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1987
  • Engine
    Inny
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

3,325 profile views
  1. Niestety nie jest tak kolorowo. THC ma tę brzydką właściwość, że przyjmowane regularnie, kumuluje się w organizmie, przez co jego stężenie rośnie często do poziomu znacznie przekraczającego przyjmowana dawkę. Ponadto większość krajów UE ma wyjątkowo niskie limity THC. Oznacza to, że możesz stracić prawo jazdy przez codzienne spożywanie produktów konopnych, nawet takich, które zawierają małe ilości THC". W praktyce więc lepiej nie ryzykować, a jeśli już się komuś przydarzy wpadka na teście, lub badaniu krwi, to jedyną linią obrony (i to tylko w sądzie), może być przyjmowanie leków zawierających
  2. Na jednym z forów pojawił się taki wątek: "Witam, w ramach przestrogi i informacji dla mnie zwracam się z pytaniem. Mianowicie od jakiegoś czasu wapuje ze znajomymi susz. Generalnie jest on w pełni legalny można go kupić w wielu sklepach natomiast zastanawia mnie jak to jest z testami. Czy ktoś z was został zatrzymany przez policję i robili mu test ?. Susz ma znikome ilości THC, ale czy tak niewielka ilość mimo, że nie uzależnia i nie powoduje reakcji psychoaktywnych pozwala na prowadzenie i nie zostanie wykryta przez policyjne testy ?" Jak dla mnie, autor aż się prosi o dobrowolne podda
  3. Usługi odśnieżania wykonywane są na zlecenie zarządu dróg lub spółdzielni mieszkaniowej, zatem zgłaszając szkodę do tych instytucji, one same wskażą podmiot odpowiedzialny za szkodę (firma odśnieżająca, ewentualnie jej ubezpieczyciel). Pozostaje kwestia ucieczki z miejsca zdarzenia. Jeśli sprawca widział, że uszkodził czyjś pojazd i celowo uciekł, to za szkodę zapłaci z własnej kieszeni (ubezpieczyciel ma prawo wystąpić z regresem na sprawcę). Istnieje jednak możliwość, że kierowca nie zauważył powstania szkody. W takim przypadku ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie, jednak kierowca ciągnika m
  4. Na punkcie bezpieczeństwa na drodze, mam "fioła". To zapewne konsekwencje długoletniej pracy w policji (obsługa zdarzeń drogowych, a później prowadzenie dochodzeń powypadkowych). Coraz częściej zauważam, że mam swoich naśladowców. Moje pomysły np. kamizelka dla psa z wszytymi taśmami odblaskowymi, są kopiowane przez znajomych. Takie same taśmy odblaskowe wszyłem sobie w mankiety kurtki i też już nie jestem w tym odosobniony. Miło popatrzeć, kiedy idąc z psem na spacer (mam wyżła, a ta rasa potrzebuje biegania i wyjątkowo długich spacerów) zbliżam się do przejścia dla pieszych na drodze dwujez
  5. Pochwalę się. Na kilku forach motoryzacyjnych prowadzę, wymyśloną przez siebie akcję promującą bezpieczeństwo pieszych. Jak się Wam podoba: Nie bądź płaski - noś odblaski!
  6. Analiza kosztorysu pozwala stwierdzić, że nie zdejmowałeś zderzaka do oględzin. Nie uwzględniono bowiem konieczności wymiany wzmocnień zderzaka i ślizgów, które są ukryte pod poszyciem (skorupą). Nie ma też wzmianki o uszkodzeniach podłogi bagażnika, a skoro uszkodzeniu uległy elementy mocujące tłumik, to jest wysoce prawdopodobne, że masz zdeformowaną podłogę, w tym wnękę koła zapasowego - zwłaszcza jeśli auto ma hak (nie napisałeś). Co do kosztorysu to prócz wskazanych już wcześniej uchybień, bezprawnie zastosowano rabat na części zamienne 25% i rabat od całości kosztów naprawy 8%. Bezprawni
  7. Kalkulację sporządzono na rażąco zaniżonej stawce rbg 54,50 zł, podczas gdy średnie stawki przekraczają obecnie 120 zł. Zastosowano współczynnik odchylenia w kosztach materiału lakierniczego, tym samym koszt okrojono o połowę.Niektóre części zakwalifikowane do wymiany są tanimi zamiennikami. Podane ceny części nie odpowiadają cenom rynkowym, nie wstawiłeś jednak całego kosztorysu, więc nie jestem w stanie wskazać jakie potrącenia zastosowano.
  8. Przed świętami odwiedziłem brata. Wracałem późnym wieczorem i zjechałem na stację paliw na kawę. Za ladą stał rosły facet około czterdziestki. Zapłaciłem usiadłem w kąciku i siorbię gorący napój. Po chwili na stację przyjechał facet na rowerze, ubrany na ciemno, rower bez lampek, a nawet odblasków. Pan za ladą zwrócił mu uwagę, że światła w nocy są niezbędne na drodze. Rowerzysta śmiejąc się podchodzi do lady i powiada: "Ja widzę jak kot", po czym poprosił o fajki... Usłyszał: – Idiotów nie obsługujemy. Facet coś tam zaczął mamrotać o chamstwie, a gościu z za lady: "mam ci obić ryj,
  9. Wróż Maciej nie ogarnie... Kolego, dla jednego fajny stan to auto bez korozji, dla drugiego bez wgnieceń, a jeszcze inny będzie oczekiwał, że bez rysek. Wersja USA ma tylu swoich zwolenników, co i przeciwników. Nie podajesz przebiegu, historii serwisowej (co było zrobione , wymiany płynów, elementów zawieszenia, rozrządu, regeneracji turbiny). Zatem zaparz sobie kawy, może z fusów coś wyjdzie...
  10. Do porozumienia muszą dojść kierujący tymi pojazdami. W takich przypadkach (podobnie jak w sytuacji, gdy stały by tam cztery auta i każdy wlot na skrzyżowanie byłby zajęty), ktoś musi ustąpić. W analizowanej sytuacji, przy stojącym na skrzyżowaniu aucie nr 3 i oczekującym na możliwość wjazdu na skrzyżowanie aucie nr 2, tylko oznaczony nr 1 może w miarę bezpiecznie i w zgodzie z przepisami pokonać skrzyżowanie.
  11. To nie jest istotne. Pojazd nr 2 ma po swojej prawej pojazd nr 3, zatem zgodnie z regułą prawej ręki, ma obowiązek ustąpić mu pierwszeństwa. Pojazd nr 3 korzystając z tego pierwszeństwa dojeżdża do środka skrzyżowania, uniemożliwiając pokonanie skrzyżowania przez pojazd 2. A dalej już wyjaśniałem.
  12. Nie sprzedaję polis ubezpieczeniowych. Ja z ubezpieczycielami walczę.
  13. Koledzy, właściwa kolejność to 1, 3, 2. A teraz po kolei. Na skrzyżowanie jako pierwszy wjeżdża pojazd nr 3, ale zatrzymuje się na środku, bowiem ma obowiązek ustąpienia pierwszeństwa jadącemu na wprost, wynikający z treści Art 25 pkt. 1 Kierujący pojazdem... jest obowiązany ...ustąpić pierwszeństwa pojazdowi... jadącemu z kierunku przeciwnego na wprost... (czyli pojazdowi nr 1). Z kolei pojazd nr 2 nie może wjechać na skrzyżowanie, bo przepis Art 25 pkt 4 ust 1 mówi: Kierującemu pojazdem zabrania się wjeżdżania na skrzyżowanie, jeżeli na skrzyżowaniu lub za nim nie ma miejsca do kontyn
  14. Też odpada. Pojazd 2 wymusza wtedy pierwszeństwo na nr 3.
  15. Zmienia kierunek jazdy, a nie pas ruchu.
×
×
  • Create New...