M@tti Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Witam. Potrzebuje porady odnośnie zwiększenia mocy 1.9 TDI (BRB). Pytanie czy warto bawić się w zwiększanie mocy w tym silniku i jeśli tak to ile z niego można wyciągnąć? Przy okazji czy polecacie firmę lub kogoś godnego zaufania na opolszczyźnie (ewentualnie z dolnośląskiego lub śląskiego) kto zna się na rzeczy i nie spapra roboty? Przebieg 209 tyś i raczej nie był kręcony przez Niemca.
Axel1 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Mam do sprzedania poweboxa proracing, wystarczy wpiać do łącza OBD . Silnik ma lepsza elastyczność. Szczegóły na priv Edytowane 14 Stycznia 2017 przez Axel1
jaro1768 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Masz BRB z dpf czy bez? Moc zawsze warto zwiększyć, chociaż tu za dużo nie poszalejesz na seryjnych gratach, a jak jest dpf to tym trudniej z większą mocą. Sprawdzany stan krzywek na wałku? Duża szansa na podtarcia przy tym przebiegu, więc możliwa konieczność wymiany. 130km spokojnie uzyskasz nawet z dpf i na serii i podtartych krzywkach.
Janosik A4 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Jak chcesz sie nastawic na moc to i 170-180 wyciagniesz ale raczej "tjunerzy" wgraja cos na kolo 140-150KM
M@tti Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 Tak Jaro, mam BRB z DPF. Auto jest świeżo kupione więc zarówno krzywki na wałku, ani żadne inne podzespoły silnika jeszcze nie sprawdzone, dlatego myślę żeby podjechać do jakiegoś sprawdzonego fachowca który przed podniesieniem mocy silnika przede wszystkim sprawdzi jego stan. Jeśli macie kogoś godnego polecenia to piszcie śmiało. Odnośnie mocy to myślę że te 140-150KM by mi wystarczyło, ale wiadomo że apetyt rośnie w miarę jedzenia i im więcej tym lepiej
maks149 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) Mam BKE bez dpf-a i z 115km udało się wydusić 135 km na seryjnych gratach i wytartym wałku przy większej mapie dym powyżej 3800rpm spowodowany wytartym wałkiem w tych silnikach turbo jest "papierowe" i przy zwiększonym doładowaniu w okolice 150km się kończy do 140km śmiało można kręcić Edytowane 15 Stycznia 2017 przez maks149
M@tti Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 Dzięki za opinie, a z tego co czytałem to "papierowe" turbo zawsze można wymienić na to z silnika 131KM?
Janosik A4 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 A ze tak zapytam jakie tam jest turbo? Nie sluchajcie gadania ze 140 to max. W przypadku przykladowo a3 8p 1.9tdi 105km wszyscy robia okolo 140km bo wiecej podobno nie daje rady. Powiem tak, troche w tym siedze i wiem ze to gowmo prawda ... Wszystko zalezy od mapy. Na wlasnym przykładzie wiem. Ze 105 na 200 mozna podniesc bez niczego tylko trzeba myslec ... goscie ktorzy wgrywaja programy moga zrobic duzo wiecej ale po co? Jak sie cos posypie to w pierwszej kolejnosci bys poszedl do niego z pretensjami. A rzeczywiście jest tak ze jesli nie dajesz 3barow na serię to nic sie nke stanie. Ja u siebie mam turbo vnt15 i doladowanie 1.7bara oraz 70mg dawke co jest troche za malo i autu nic od tego sie nie dzieje. Na tym turbo i wyryskach oryginalnych mozna smialo zrobic 200-220km. Dodam ze vnt 15 to mniejsze turbo niz seryjne ponieważ powinno byc gt17
M@tti Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 Napiszcie może co należało by sprawdzić w tym silniku przed wgraniem softu, oprócz kompresji, cisnienia oleju, sprawdzenie walka+szklanek, pompowtryskow i turbiny?
M@tti Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 W aucie został sprawdzony wałek i szklanki - są podejrzenia że ktoś wymieniał na nowe bo nie ma śladów zużycia i wszystko wygląda jak nowe, więc jest już podstawa do robienia softa Pompowtryski na komputerze również wyszły bardzo ładnie, zostaje jeszcze sprawdzić auto na hamowni i jeśli wyjdzie wszystko dobrze to zwiększamy moc w moim BRB. Mam nadzieję że pójdzie wszystko po mojej myśli i będę zadowolony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się