_Liquid Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Witam serdecznie, przeglądając forum widzę, że nie jestem osamotniony z problemem brania oleju w silniku ALT. Doczytałem też, że remont w sumie to na niewiele się zdaje. W związku z tym mam pytanie czy istnieje możliwość przekładki na inny silnik bez wielkich problemów i przeogromnych kosztów? Na przykład na 1.8T, aczkolwiek ciekawi mnie jakie inne silniki by w miarę bezproblemowo udałoby się zamontować Jest w ogóle jakaś jednostka która nie ma problemów z olejem? Chociażby nawet mocna I jeszcze dopytam; czy te silniki ALT są z natury takie, że biorą olej jak smok czy jest szansa na trafienie zdrowej jednostki z relatywnie małym przebiegiem? Edytowane 14 Stycznia 2017 przez _Liquid
azrael Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 26 minutes ago, _Liquid said: Witam serdecznie, przeglądając forum widzę, że nie jestem osamotniony z problemem brania oleju w silniku ALT. Doczytałem też, że remont w sumie to na niewiele się zdaje. W związku z tym mam pytanie czy istnieje możliwość przekładki na inny silnik bez wielkich problemów i przeogromnych kosztów? Na przykład na 1.8T, aczkolwiek ciekawi mnie jakie inne silniki by w miarę bezproblemowo udałoby się zamontować Jest w ogóle jakaś jednostka która nie ma problemów z olejem? Chociażby nawet mocna I jeszcze dopytam; czy te silniki ALT są z natury takie, że biorą olej jak smok czy jest szansa na trafienie zdrowej jednostki z relatywnie małym przebiegiem? Jeśli sprzedasz ALT, i kupisz coś innego, będzie taniej. Żeby wszystko zagrało musiałbyś musiałbyś kupić słupek + osprzęt + skrzynia i wszystko sprawne. Warto byłoby silnik i skrzynię sprawdzić i naprawić wszystko przed montażem. Montaż też będzie kosztował sporo. Up to you.
tracer123 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 nie trafisz zdrowego alt, jeden bierze mniej drugi więcej. są 4 opcje: 1 . dolewasz olej 2. swapujesz 3. robisz remont 4. sprzedajesz. wybór nie jest prosty
_Liquid Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 Uuu, nie dobrze. Czyli na razie dolewki a niebawem sprzedaż. Jaki więc silnik jest najlepszy pod względem bezawaryjności i nie bierze oleju? Mam na myśli jednostki z A4 B6 i ewentualnie A6 C5.
Makale Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Można i 4.2 v8 biturbo wsadzić z RS6. Wszystko jest kwestią $$$. Wszystko zależy czego oczekujesz od auta.
_Liquid Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 Sprzedam obecne B6 i następcą będzie albo kolejne B6 albo A6 C5. Oczekiwania to 130-180KM najlepiej dobrze znoszące LPG i bezawaryjne. Już wolę żeby turbina kiedyś padła, wymieniłbym na nową i mam spokój niżeli wieczne problemy z ubytkiem oleju czy inne ciężkie do namierzenia problemy.
Gość Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Kup 1.8T i bedziesz zadowolony w b6 albo 2.8 w a6 c5 i tez bedzie dobrze, kwestia tego co ci bardziej podejdzie i portfela
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się