kdawid Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 W dniu 10.02.2019 o 16:02, black_edition napisał: Jeżeli pasażer ma czujnik zajetości to nie wystrzeli. Stosowano też przełącznik dezaktywacji poduszki pasażera w schowku ten kto nie miał czujnika mam u siebie i czujnik zajętości i wyłącznik poduszki w schowku, wiem ze jak wyłączę poduszkę w schowku to nie wystrzeli poducha pasażera. Zastanawiałem się tylko nad taką sytuacją że poduszka jest włączona a na fotelu pasażera nikt nie siedzi, dochodzi do wypadku i czy wystrzeli poducha pasażera czy nie? Z tego co napisałeś nie wystrzeli w takim razie dzięki za potwierdzenie moich przypuszczeń.
black_edition Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Pytanie czy nie był dokladany wylacznik albo fotele z czujnikami przez kogos kiedys.
kdawid Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 55 minut temu, black_edition napisał: Pytanie czy nie był dokladany wylacznik albo fotele z czujnikami przez kogos kiedys. obie te opcje były dokładane, sam je dokładałem
Ofm Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Witam kolegów, wracam do tematu ponieważ mam taki sam problem jak koledzy powyżej ( mata zajętości) w fotelach z anglika do EU. Z elektryki nie jestem zbyt dobry i interesuje mnie najbardziej sprawa podłaczenia sygnału z maty zajętości. Kostka czarna pod siedzeniem ma 3 piny , mata zajetosci 2 kable plus pasy 2 kable. W którym miejscu jest to konkretnie łączone. Wie ktoś? trzeba dokładać matę aby błąd poduszki nie świecił czy może wystarczy zmostkować sygnał zapięcia pasa i maty zajętości ?
grzes283 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 W dniu 17.04.2019 o 22:34, Ofm napisał: Witam kolegów, wracam do tematu ponieważ mam taki sam problem jak koledzy powyżej ( mata zajętości) w fotelach z anglika do EU. Z elektryki nie jestem zbyt dobry i interesuje mnie najbardziej sprawa podłaczenia sygnału z maty zajętości. Kostka czarna pod siedzeniem ma 3 piny , mata zajetosci 2 kable plus pasy 2 kable. W którym miejscu jest to konkretnie łączone. Wie ktoś? trzeba dokładać matę aby błąd poduszki nie świecił czy może wystarczy zmostkować sygnał zapięcia pasa i maty zajętości ? Odświeżam temat, gdyż mam ten sam problem - udało się Tobie go rozwiązać? Nikt nie wie, gdzie sie mostkują przewody z maty i zapinki pasów, jeden z maty i jeden z zapinki idą bezpośrednio do czarnej kostki ( tak mi się wydaje) natomiast pozostałe dwa chyba się mostkują, ale które to mogą być....
kdawid Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 12.08.2020 o 08:09, grzes283 napisał: Odświeżam temat, gdyż mam ten sam problem - udało się Tobie go rozwiązać? Nikt nie wie, gdzie sie mostkują przewody z maty i zapinki pasów, jeden z maty i jeden z zapinki idą bezpośrednio do czarnej kostki ( tak mi się wydaje) natomiast pozostałe dwa chyba się mostkują, ale które to mogą być.... jeden przewód z maty i jeden przewód z czujnika zapięcia idą do sterownika airbag pozostałe dwa (jeden z maty i jeden z czujnika) to masa airbag (punkt tej masy znajduje się obok sterownika airbag w tunelu). W czarnej kostce pod fotelem: jeden przewód to wspólna masa dla czujnika zapięcia pasów i maty, drugi idzie do maty zajętości, trzeci do czujnika zapięcia pasów. Brązowe przewody to masa we wtyczce jest jeden brązowy który w wiązce fotela rozdziela się na dwa po jednym do czujnika i maty. Numerów pinów nie pamiętam, ale mam gdzieś schemat jak będą potrzebne to PW. Dokładałem w mojej B7 zarówno matę jak i czujnik zapięcia pasów u pasażera. Ogólnie robota polegała na przeciągnięciu 3 przewodów ze sterownika airbag do fotela. 2 z nich wpina się prosto do sterownika a trzeci to masa tak jak pisałem. Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez kdawid
grzes283 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, kdawid napisał: jeden przewód z maty i jeden przewód z czujnika zapięcia idą do sterownika airbag pozostałe dwa (jeden z maty i jeden z czujnika) to masa airbag (punkt tej masy znajduje się obok sterownika airbag w tunelu). W czarnej kostce pod fotelem: jeden przewód to wspólna masa dla czujnika zapięcia pasów i maty, drugi idzie do maty zajętości, trzeci do czujnika zapięcia pasów. Brązowe przewody to masa we wtyczce jest jeden brązowy który w wiązce fotela rozdziela się na dwa po jednym do czujnika i maty. Numerów pinów nie pamiętam, ale mam gdzieś schemat jak będą potrzebne to PW. Dokładałem w mojej B7 zarówno matę jak i czujnik zapięcia pasów u pasażera. Ogólnie robota polegała na przeciągnięciu 3 przewodów ze sterownika airbag do fotela. 2 z nich wpina się prosto do sterownika a trzeci to masa tak jak pisałem. Dzięki....udało mi się kupić wiązkę i mam po sprawie, ale przyda się na przyszłość dla ludu ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się