Skocz do zawartości

Ofm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ofm

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Brzeziny

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ofm

0

Reputacja

  1. Witam koledzy, podnoszę temat falowania w 2.0 alt, mam problem powtarzający się praktycznie za każdym razem przy odpaleniu samochodu. Przez chwile po uruchomieniu silnika występuje falowanie obrotów, w zimne dni jest ono mniejsze. Po zgaszeniu samochodu i ponownym rozruchu po kilkunastu minutach jest ten sam efekt ( wtedy pomaga dodanie gazu powyżej 1200-1500 obr i falowanie ustaje. Dodatkowo po rurze wydechowej słychać, że co jakiś czas silnik nie równo pracuje ( cewki sprawdzone, podmieniane na nowe) . W ciepłe dni po 8 godzinnym postoju na parkingu przy odpalaniu trzeba dodać gazu aby silnik zagadał. Z bloków pomiarowych bardzo rzadko pojawi się wypadnięcie zapłonu na 1 cylindrze ( widać z gnieździe świecy delikatne upocenie olejem) . Wrzucam link do bloków pomiarowych poniżej, Może macie jakieś pomysły co dalej ? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  2. Witam koledzy, podnoszę temat falowania w 2.0 alt, mam problem powtarzający się praktycznie za każdym razem przy odpaleniu samochodu. Przez chwile po uruchomieniu silnika występuje falowanie obrotów, w zimne dni jest ono mniejsze. Po zgaszeniu samochodu i ponownym rozruchu po kilkunastu minutach jest ten sam efekt ( wtedy pomaga dodanie gazu powyżej 1200-1500 obr i falowanie ustaje. Dodatkowo po rurze wydechowej słychać, że co jakiś czas silnik nie równo pracuje ( cewki sprawdzone, podmieniane na nowe) . W ciepłe dni po 8 godzinnym postoju na parkingu przy odpalaniu trzeba dodać gazu aby silnik zagadał. Z bloków pomiarowych bardzo rzadko pojawi się wypadnięcie zapłonu na 1 cylindrze ( widać z gnieździe świecy delikatne upocenie olejem) . Wrzucam link do bloków pomiarowych poniżej, Może macie jakieś pomysły co dalej ? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  3. Witam kolegów, wracam do tematu ponieważ mam taki sam problem jak koledzy powyżej ( mata zajętości) w fotelach z anglika do EU. Z elektryki nie jestem zbyt dobry i interesuje mnie najbardziej sprawa podłaczenia sygnału z maty zajętości. Kostka czarna pod siedzeniem ma 3 piny , mata zajetosci 2 kable plus pasy 2 kable. W którym miejscu jest to konkretnie łączone. Wie ktoś? trzeba dokładać matę aby błąd poduszki nie świecił czy może wystarczy zmostkować sygnał zapięcia pasa i maty zajętości ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...