kdawid

Pasjonat
  • Zawartość

    1162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O kdawid

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Dawid
    • Lokalizacja
      podkarpackie

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB
    1. Mam taki zbiornik w stanie idealnym. Wygląda jak nowy, nie ma żadnych uszkodzeń. Wymontowany z mojej B7 1.8t po przebiegu 120tyś km. Zbiornik fabrycznie przygotowany pod ksenony. Zakładałem webasto i musiałem zmienić zbiornik na inny. Mam sam zbiornik. Bez pompek i czujnika poziomu bo te graty przełożyłam do nowego zbiornika. Tu link do mojej oferty Jak jesteś zainteresowany to pisz PW. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
    2. Fabrycznie piec w B7 1.8T jest pionowy w nadkolu. na podłużnicy były tylko dokładane. Co do tych wtyczek na zdjęciu to żadna nie jest od webasto. Tzn. jedna może jest od zaworu blokowania płynu chłodzącego z webasto, którego w B7 1.8T już nie było fabrycznie i wtyka zostaje nie podłączona ale to tak ma być. Fabrycznie wiązka do pieca idzie prosto z kabiny w lewym nadkolu. Jest to osobna wiązka która idzie z białej kostki na słupku A (koło lewej nogi kierowcy) prosto do pieca webasto (na piecu jest sterownik do którego wpięta jest wiązka prosto z kabiny). Żeby zobaczyć piec trzeba ściągnąć lewe koło i nadkole plastikowe i obok zbiorniczka spryskiwaczy powinien być pionowy piec webasto i do niego wpięta wiązka z kabiny. Drugi jej koniec jest tak jak pisałem na lewym słypku A. Od tego bym zaczął sprawdzanie bo jak nie można się połączyć z piecem to albo jest coś nie tak z tą wiązką albo coś jest nie tak ze sterownikiem zamontowanym na piecu. No chyba że masz jakiś słaby kabelek który nie potrafi połączyć się ze sterownikiem webasto?
    3. Nie jest tak ciężko. Znajomy szukał tego do b6 i bez problemu to zdobył, wystarczy podzwonić po sprzedawcach na allegro lub podjechać na jakiś złom gdzie handluje częściami i mają b6 lub b7. A najlepiej daj ogłoszenie do działu kupię części tu na forum i też powinien ktoś to mieć. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
    4. Nie 2 żyłowy tylko specjalny kabel antenowy koncentryczny o odpowiednim przekroju. A najlepiej kup oryginalny używkę i będzie ok. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
    5. Tak. Kabel antenowy musi być ekranowany. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
    6. Wzmacniacz możesz kupić np. 8E9035225P. Są po kilka złotych na allegro. A do radia idą kabelki z żółtych gniazd we wzmacniaczu IF IN i AM/FM OUT, są to 2 kabelki podpięte do podwójnej wtyczki we wzmacniaczu i w radiu. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
    7. Nie wiem jak jest w Twoim aucie bo jak Westfalii był na pewno dokładny. Fabrycznie moduł haka jest za lewym boczkiem bagażnika 15cm poniżej szyby na specjalnym uchwycie. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
    8. westfalia na pewno nie była montowana w fabryce, fabrycznie były tylko haki firmy AlKo. a co do Twojego problemu to rozumiem że w gnieździe haka wszystko działa a w przyczepce już nie? Sprawdzałeś dobrze wtyczkę przyczepki i instalację w przyczepce
    9. o ile dobrze pamiętam to u góry z lewej strony ale nie jestem pewny bo ja tył miałem fabrycznie podłączony, ale podłączałem znajomemu kiedyś do b6 tylną antenę i o ile dobrze pamiętam to wtyczka była u góry po lewej
    10. 1 i 2 to właśnie anteny w prawej szybie i tylnej szybie i tak, w tylnej szybie też jest antena (przynajmniej tak jest w b7)
    11. Antena po stronie pasażera to prawa strona nie lewa, chyba że masz angola? A co do poprawy odbioru po podłączeniu tej anteny to na pewno poprawi to odbiór. Może nie w jakiś drastyczny sposób ale w przypadku gdy samochód będzie ustawiony prawą strona w kierunku nadajnika odbiór na pewno będzie lepszy. Teraz masz antenę w lewej szybie i może w tylnej (o ile ta w tylnej jest podłączona bo u znajomego w B6 z 2002 roku ta tylna też nie była podłączona, miał tylko tą lewą podłączoną pod wzmacniacz.) W mojej B7 też ta antena w prawej tylnej szybkie nie była podłączona fabrycznie wiec przy okazji zakładania Bose podłączyłem też tą antenę do wzmacniacza. Wzmacniacz ma przygotowane wejście na tą antenę więc wystarczy przeciągnąć kabel.
    12. Zobacz ofertę Nowy kompresor, pompka do kół z klejem w futerale oryginał VWAG Tak jak w temacie, Nowy kompresor - pompka do pompowania kół Kompresor jest oryginalnym produktem VWAG o numerze 5N0 012 615C Kompresor jest nowy data produkcji to 40 tydzień 2017r. czyli październik 2017 (kompresor ani raz nie był użyty, jest w 100% nowy i sprawny), na manometrze ma naklejoną jeszcze folię ochronną. Klej- uszczelniacz do kół również nowy, data ważności to 19.09.2021r. Całość zapakowana w oryginalnym etui z rzepem z tyłu (dzięki temu można przypiąć zestaw gdzieś do tapicerki bagażnika). Idealny zestaw dla kogoś kto ma butle z LPG zamiast koła, zestaw zajmuje niewiele miejsca. Cena 210,00 zł Dodający kdawid Wysłano 28.12.2017 Kategoria Sprzedam
    13. Tak jak w temacie, Nowy kompresor - pompka do pompowania kół Kompresor jest oryginalnym produktem VWAG o numerze 5N0 012 615C Kompresor jest nowy data produkcji to 40 tydzień 2017r. czyli październik 2017 (kompresor ani raz nie był użyty, jest w 100% nowy i sprawny), na manometrze ma naklejoną jeszcze folię ochronną. Klej- uszczelniacz do kół również nowy, data ważności to 19.09.2021r. Całość zapakowana w oryginalnym etui z rzepem z tyłu (dzięki temu można przypiąć zestaw gdzieś do tapicerki bagażnika). Idealny zestaw dla kogoś kto ma butle z LPG zamiast koła, zestaw zajmuje niewiele miejsca.