Skocz do zawartości

luken66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luken66

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Kętrzyn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luken66

0

Reputacja

  1. Pytanie: Audi A4 B7 2.0 TDI 140 KM BPW. Od czasu do czasu miał notlauf, turbo w tryb awaryjny, restart silnika kasował błąd. Geometria sprawdzona, ok. Wymieniony N75 ale notlaufy dalej się pojawiały. Wymieniłem na dniach czujnik ciśnienia (mapsensor) - Bosch 038906051C. Po wsadzeniu nowego czujnika od razu po włączeniu zapłonu pojawia się błąd P0236. Jak w czasie jazdy błąd skasuję to się nie pojawia do momentu ponownego odpalenia. Jak przekręcę kluczyk i poczekam aż kontrolki zgasną to błąd się pojawia, jak nie czekam na zgaśnięcie kontrolek tylko od razu przekręcę rozrusznikiem to błędu nie ma. Trafił się wadliwy czujnik?
  2. Dzięki bardzo za uwagi. Ogólnie to miałem też luźny króciec przy pompie vacum. Wymieniłem pompę na Boscha z wkręcanym króćcem oraz przy okazji okazało się, że pod opaską króćca też była dziura. Teraz jest znaczna poprawa w zbieraniu się.
  3. luken66

    Jaki kabel do B7

    To zależy. Jeżeli wszystko ma być legalnie to np. VCDS + kabel Hex V2 - 1 399zł. Można kupić zamienniki np. Ross-tech, ale to już na własną odpowiedzialność. Zazwyczaj nie masz możliwości upgrade'u bo kabel działa tylko z określoną wersją VCDS-a. Ceny zaczynają się od około 150-200 zł.
  4. Witam. Od ponad roku jestem użytkownikiem Audi A4 B7 z silnikiem BPW. Silnik ma 250 tys. przebiegu. W ostatnim czasie była regenerowana turbosprężarka - auto wpadało w tryb awaryjny, oraz wymieniona pokrywa silnika z uwagi na zapchaną odmę. Spalanie w cyklu mieszanym między 7 a 8 litra. Do tej pory nie miałem porównania z innym autem, ale zawsze mi się wydawało, że na niskich obrotach silnik trochę zamula. Budzi się w okolicach 2000 obrotów. Moje przypuszczenia się potwierdziły, gdy mój brat kupił A4 B6 z silnikiem AWX (130 KM). Mimo, że auto podobne a silnik teoretycznie lekko słabszy, to wyraźnie żwawszy od mojego. Tamten fajnie ciągnie od samego dołu obrotów. Ze swojej strony sprawdziłem instalację podciśnienia. Vacuometr pokazuje zbliżone wartości w moim aucie i w AWX. VCDS em sprawdziłem trochę korekcję na wtryskach i też nie wygląda źle. Poniżej przesyłam logi, które dzisiaj zrobiłem. Proszę o pomoc w analizie. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  5. Witam Przeszło rok temu kupiłem Audi A4 model B7 z silnikiem BPW. Od tamtego czasu zrobiłem około 17 000 km. Zastanawia mnie fakt, że podczas mojego użytkowania ani razu nie uruchomiła się jeszcze procedura wypalania DPF. Puszka od DPF siedzi na swoim miejscu. Jak sprawdzić czy przypadkiem nie została wybebeszona? Czy VCDSem dam radę to zdiagnozować?
  6. Błędów żadnych nie miałem po przekładce. Być może, że te angielskie stołki miały czujnik zajętości również w fotelu kierowcy (???) One są grzane, więc może to ma z tym związek ? A widziałeś gdzieś opis co i jak? Jakiś manual? Bo ja szukałem i nie mogę za bardzo znaleźć.
  7. Witam W ostatnim czasie wymieniałem u siebie fotele z anglika. Mają one czujnik zapięcia pasa, a że fotel kierowcy trafił na miejsce pasażera to i czujnik razem z nim. Do fotela kierowcy przełożyłem ze swojego starego kompletu. Moje pytanie: jak podłączyć czujnik z fotela pasażera żeby też działał? czy wystarczy zmostkować przewody od dwóch czujników w czarnej kostce pod fotelem kierowcy?
  8. Jak długo nagrzewają się wasze BPW w obecnie panujących temperaturach ( -3 - +3), bo nie wiem czy u mnie szwankuje także termostat czy nie. Ogólnie auto mi się nagrzewa dość długo. Jak rano jadę do pracy to jadę około 7-8 minut przez miasto (max 60 km/h około 1.5km), następnie poza miastem muszę przejechać ze 2-3 km aby silnik się nagrzał do 90 stopni. Później już ładnie trzyma temperaturę, ale zastanawia mnie długie jego nagrzewanie. Co będzie jak przyjdzie mróz -15? To moja pierwsza zima z tym autem więc badam temat, może ten typ tak ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...