orionek65 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 B6 1.8T AVJNiedawno robiony serwis [olej motul 5w40, filtry, świece ngk pfr6q i dezynfekcja klimy] po odebraniu auta na następny dzień ruszam spod domu i po wyjechaniu z parkingu po przekroczeniu 2 tys obr coś zaczęło pukać. Puka/stuka dopiero od 2 tys obr i ustaje po 500/700m , nasila się przy zwiększaniu prędkości. Przy zredukowaniu lub zwiększeniu biegu stuka tak samo, jak stane cisza, przygazuje do 3tys i cisza, rusze i zaczyna stukać. Pojawia się to tylko przy ruszaniu na zimnym ALE nie zawsze, np ostatnie 2/3 dni cisza a dzisiaj znowu pukało/stukało. Auto jeździ tak samo jak wcześniej nie ma żadnych innych objawów. Byłem w warsztacie gdzie robiłem serwis i gość po przejechaniu się autem twierdzi że to najprawdopodobniej układ napędowy ale nie wie co i skąd, auto sprawdzone na kanale i nic podejrzanego nie widać. Osłona silnika/skrzyni niby złożona prawidłowo. Smok czyszczony rok temu, olej drugi raz zalany motul 5w40 , filtr Mahle wcześniej był olej LM SHT.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się