BartekBEX Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) Witam. Od pewnego czasu pali mi się check engine. Silnik pracuje nierowno i szarpie na biegu jałowym. Po podpięciu do vaga wyskoczyły takie błędy. 17700 - Termostat F265 sterowania chłodzeniem silnika, przerwa w ciągłości przewodu. 16804 - Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona 16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach. Niezrozumiały sygnał. Usterka mechaniczna. Górna wartość skrajna przekroczona. 16686 - Cylinder 2: rozpoznano brak spalania (wypadanie zapłonów). Górna wartość skrajna przekroczona. Zwarcie z masą. 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.). Mieszanka za uboga. Górna wartość skrajna przekroczon Sprawdziłem cewki i świece i okazało sie ze jedna cewka jest do wymiany. Wymieniłem ja i skasowałem błędy ale silnik nadal pracuje nierowno na benzynie jak i na gazie. Gdy stoję na światłach miga check engine ale jak rusze gaśnie. Po rozgrzaniu silnika do 90 stopni pracuje idealnie na gazie i jak przelacze na benzyne tez jest wzorowo. Check juz nie miga ani sie nie zapala. Po ostygnieciu ta sama historia trzesie i nierówno pracuje a chcek miga (tylko na postoju). Gdy postoje dłużej to zapala się on na stałe i wtedy nawet gdy silnik jest rozgrzany to czuć drgania na biegu jałowym i spadek mocy. Edytowane 21 Stycznia 2017 przez BartekBEX 1
reganajax Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Poradziłeś sobie z tym? Bo mam bardzo podobne błędy
nrula Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Odgrzewam kotleta:). Mam identyczny problem. Świece wymienione na nowe. Cewki zamieniane miejscami. Samochód jeździ jak powinien, ale na postoju miga check engine. Panowie, udało się wam rozgryźć temat? Jutro podepnę pod kompa i zobaczę co się dzieje.
Repik Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Tak się zastanawiam czy to nie będzie zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Ściśnij na postoju (jak go telepie) wąż co idzie od kolektora. Jeżeli praca silnika się poprawi to znaczy, że zawór do wymiany.
nrula Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Repik, rozumiem, że chodzi Ci o śrubę odpowietrzającą 035103245G. W poniedziałek odbiorę z ASO i wymienię na tygodniu profilaktycznie. Aktualnie VAG wyświetla błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300- 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303- 001 - Upper Limit Exceeded Wykluczyłem świece i cewki. Samochód z lpg, wymieniłem całą listwę z wtryskiwaczami gazowymi (i tak już przejechała ponad 100k). Edytowane 11 Marca 2018 przez nrula
nrula Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Zawór wymieniony, błędów na chwilę obecną nie ma (po 10 km testów) ale niestety w międzyczasie pojawiła się inna niemiła przypadłość. Jeszcze zanim wymieniłem zawór miałem trasę do przejechania jakieś 100 km. Samochód zaczął kopcić(spalać olej). I kopci nadal.... Po wymianie przejechałem z 10 km dla testu ale boje się dalej gdzieś jechać. Czy problem z zaworem mógł mieć na tą przypadłość jakiś wpływ , czy jakimś zbiegiem okoliczności wysiadło mi uszczelnienie na turbo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się