Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 AVF budowa układu wydechowego z RS4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jako że wyszła potrzeba wymiany prawie kompletnego wydechu, naszła mnie ochota adaptacji wydechu z RS4 B7.

Czy ktoś już ma coś takiego, jeśli tak, na co zwrócić uwagę i co należy zmienić czy przerobić żeby to miało ręce i nogi?

Na początek myślę założyć seryjny wydech, tzn część środkową i dwa końcowe jak są w oryginale, wykastrować kąta, później zobaczę czy nie będę jeszcze czegoś zmieniał, niemniej jednak już wiem że chce zostać na tłumikach z RS4.

Każda podpowiedź w temacie mile widziana.

1_JPG.jpg 3_JPG.jpg 3_JPG_2.jpg 3_JPG_3.jpg

 

Pozdrawiam

Rum

 

Edytowane przez RumJanek
Dodanie zdjęć
Opublikowano

Od downpipe jedna rura pod autem ypipe i koncowe rs4 tyle chyba tylko da rade zrobic. 

Opublikowano

Nie założysz końcowych z rs4. Puchy są tak duże,ze rs nie ma wnęki na zapasowe koło. 

Opublikowano

O dziekuje bardzo za sprostowanie:) Wiec zostaje zrobic wydech albo z kwasowki od podstaw albo zaadaptowac tlumiki z 2.5 3.0 lub 1.8

Opublikowano
Nie założysz końcowych z rs4. Puchy są tak duże,ze rs nie ma wnęki na zapasowe koło. 

Mechanik powiedział że da rady, to już będzie jego problem, najwyżej będę bez.... wnęki na koło, tutaj mało potrzebne, auto do pracy itp, więc jak zapas będzie w bagażniku to też się mu nic nie stanie.

Swoją drogą to będzie przejście zaraz za środkowym tlumnikiem w jeden wydech, jeśli będzie za długi, wtedy środek wywalę i zostawię tylko końcowe. Trochę kicha będzie, ale mam nadzieję że nie będzie za głośny.

Opublikowano

A jaki sens wkladać wydech z rs do 1.9???

I jeszcze rzeźbić wnękę.

Opublikowano

A taki, że jeszcze nikt tego nie miał, poza tym potrzebuje wstawić całkowity nowy (czyt. nie skorodowany) wydech no i trafił mi się z RSa za... £75!
Wiec dlaczego by nie?
Poza tym cat zrobi wypad, od znanego kolegi tutaj mam już większą turbine, i zbieram kolejne graty które wyprzedalem i zatrzymałem te których nie zdążyłem jeszcze wyprzedać.
Auto miało być do zwrotu ale z nim to dluuuga historia, więc postanowiłem go odbudować i pojeździć trochę.

Opublikowano

BNS nie ma nic wspolnego z 1.9 masz po dwoch stronach kolektory wiec od poczatku wydech idzie dwoma rurami w polowie wozu masz xpipe gdzie sie laczy do wyrownania cisnienia w wydechu. W 1.9 masz turbo idzie jedna rura od DP i ewentualnie mozesz go rozdwoic na wysokosci tylnego zawieszenia ypipem. Nie mow ze katy wyrzucisz, sprzedaj je poprostu i za nie kup material tak naprawde na caly wydech od turbo do konca tylko zeby dac sobie koncowe puszki z rs'a

Opublikowano

Szkoda niszczyć wydech dla własnej rzeźby. Osobiście sprzedałbym go na ebayu, a do siebie zrobił od podstaw z nierdzewki.

Opublikowano
8 minut temu, afroo. napisał:

Szkoda niszczyć wydech dla własnej rzeźby. Osobiście sprzedałbym go na ebayu, a do siebie zrobił od podstaw z nierdzewki.

O tez bylo by najlepsza i najbardziej oplacalna sprawa. Rozwalic caly wydech dla dwóch koncowych puszek to sredni pomysl 

Opublikowano

Zmodyfikować go żeby pasował, poza tym to projekt więc...
Bardziej wolał bym żeby były podpowiedzi niż hejtowanie co z czym i dlaczego tak robię....
Komuś szkoda wydechu? Proszę bardzo, może sobie kupić TUTAJ bo jest jeszcze jeden na sprzedaż i długo się nie może sprzedać.

Dawid, mozesz jaśniej jak Ty widzisz ten plan? Poza tym cat out, to mam na myśli żeby go wykręcić, a w jego miejsce wstawić jakąś puszkę imitującą katalizator żeby na przeglądzie się nie czepiali.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ale nic to nie da ze wykrecisz kata i wstawisz kawalek rury. 1.9tdi to nie jest silnik V gdzie druga czesc wydechu chcesz podlaczyc?

Mozesz jedynie odciac sobie 2 tlumiki koncowe i wykorzystac je do budowy wydechu reszta watpie zeby przydala sie do czegokolwiek.

Masz zdjecia wydechu 1.9 na dwie strony i wydechu rs. Widzisz roznice?

 

 

58318-Wymiana-ori-układu-wydechowego-na-podwójny-od-2.5TDI-2.jpg

Audi-RS4-B7-stage-2-6_preview.jpg

Opublikowano

Tak Dawidzie, z tym że ja mam quattro a pierwsze zdjęcie jest chyba do oski, bo z tego co pamiętam to u mnie jest bardzo podobny do RSa.

Poza tym chcę połączyć go w jedną rurę w tym miejscu, gdzie jest spaw krzyżaka za flexi zlaczką która podtrzymuje rury razem. Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi....

 

Opublikowano

Bedzie ciezko...

IS_2011 147[2].jpg

Opublikowano

Wiem, nie szarpal bym się na taki project, gdyby nie mechanik z warsztatu gdzie obecnie stoi auto,powiedzial że nie widzi przeszkód i może go włożyć...
Jesli będzie większy i trzeba będzie go pociąć na środku czy końcu, nie ma sprawy, będę musiał to zrobić. Nawet już jest plan żeby końcówki podłączyć gdzieś z przodu do odmy czy coś takiego, żeby mieć aktywne klapy zamykające połowę wydechu. To jest mały pikuś, obecnie mam większy zgryz z autem.

Opublikowano

Moge zapytac jak do odmy chcialbys je podlaczyc?

Opublikowano

Nie pamiętam czy chodziło o odme, źle się wyraziłem, ma być podłączone z przodu gdzie jest wytwarzane podcisnienie, nie kojarzę teraz dokładnie co to miało być, w każdym bądź razie nie ja to będę robił, wydech zostawiłem "specjaliscie" który twierdził że da się to zrobić.
Wybacz, ja od 3:15 dzisiaj na nogach, Jeszce dzieciaki mnie wkurzają bo nie chcą iść spać :D

Opublikowano

Pewnie chodzilo o podcisnienie z kolektora ssacego.

Daj znac jak beda szly postepy prac bo to dosc nietypowe rozwiazanie:)

Trzymam kciuki :)

Opublikowano

Być może.
Za 2-3 tygodnie auto powinno być gotowe, będzie na bieżąco opisywane co i jak w odpowiednich postach.
Dzięki za zainteresowanie :)

Opublikowano

Wroc, masz przeciez avf nie ma mowy o podcisnieniu z kolektora. Chodzilo o vacu tylko ciekawi mnie jak zostanie to wysterowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...