Moduł Centralny Elektryki
2 2

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witan serdecznie. 

    W moim aucie prawdopodbnie padł lub pada MEC co ovjawia sie tym ze światła pozycyjne po wyjeciu kluczyka zapalają sie. Jestem zmuszony za każdym razem zrzucać kleme akumulatora by ten nie padł. 

    Numer mojego MEC 8E0907279E 

    Chce kupić i juz mam na oku taki sam moduł. Jedne  co mnie interesje to czy moge go tylko wymienić czy musze go kodować? 

    niestety na forum inw całym internecie jest bardzo mało informacji jak to z tym jest. 

    Prosze o pomoc e wyjaśnieniu tej kwestii oraz opisaniu samego kodowania. Co, gdzie i jak wpisać w VAG. 

    Pozdrawiam. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zobacz jakie masz teraz kodowanie i takie samo ustaw w nowym MCE

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 minuty temu, koloboro napisał:

    zobacz jakie masz teraz kodowanie i takie samo ustaw w nowym MCE

    Rozumiec przez to zeby odpalic vag. Grupa 09 coodines i pospisywac wartosci albo jak ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zrob najlepiej zdjecie po wybraniu 09

    pozycja soft coding cie interesuje

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    47 minut temu, fcunited napisał:

    Witan serdecznie. 

    W moim aucie prawdopodbnie padł lub pada MEC co ovjawia sie tym ze światła pozycyjne po wyjeciu kluczyka zapalają sie. Jestem zmuszony za każdym razem zrzucać kleme akumulatora by ten nie padł. 

    Numer mojego MEC 8E0907279E 

    Chce kupić i juz mam na oku taki sam moduł. Jedne  co mnie interesje to czy moge go tylko wymienić czy musze go kodować? 

    niestety na forum inw całym internecie jest bardzo mało informacji jak to z tym jest. 

    Prosze o pomoc e wyjaśnieniu tej kwestii oraz opisaniu samego kodowania. Co, gdzie i jak wpisać w VAG. 

    Pozdrawiam. 

    Kodowanie modułu MCE w nadwoziu B6

    0?xxx: Czujnik światła
    0 – brak
    1 – zainstalowany

    0x?xx: Moduł haka
    0 – brak
    1 – zainstalowany

    0xx?x: Reflektory
    0 – Halogenowe
    1 – Ksenonowe

    0xxx?: Kraj
    1 – Reszta Świata
    2 – Kraje skandynawskie (automatyczne włączanie świateł po zapłonie)
    3 – USA
    4 – Canada


    MCE 09 ---> Adaptation 10 ---> Kanał 081:

    Aby rozpocząć proces Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) zapisać 46992 jako nową wartość.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    3 godziny temu, koloboro napisał:

    zrob najlepiej zdjecie po wybraniu 09

    pozycja soft coding cie interesuje

    VAG Number 8E0 907 279E

    Soft coding 00001

    Shop WSC 43745

    Component int. Lastmodul RDW 0305

     

    Spisane z VAG.  Jak pozniej tego nowego zakodowac i co gdzie wpisac ? Mam zwykle H7, brak haka, czujnik swiatla tylko taki ze przeciwmglowe przednie sie odpalaja przy otwarciu/zamknieciu auta jak jest ciemno.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    soft vag-com, vcds

    łączysz się z sterownikiem MCE 09

    następnie klikasz coding-07

    i wpisujesz swoje kodowanie czyli 00001 zatwierdzasz i w okienku soft coding powinno pojawić się nowe twoje kodowanie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    EDIT 01.02.2017:

    Dobrałem się do owego modułu i o to co zastałem: 

    Jak widać na zdjęciu schowka kierowcy pianka była cała mokra, prawdopodobnie od płynu ze spryskiwaczy - kolor niebieskawy. Skąd ten wyciek ? Zrzuciłem osłone nad kola, żeby coś tam dojrzeć i nic, w środku nad modułem też sucho. Dodam że tapicerka pod podnóżkiem też jest wilgotna, za to pod nią już nie aż tak bardzo. Moduł komfortu suchy na około jak i na górze skrzynki. 

    Narazie moduł leży nad kaloryferem i tak parę dni będzie się suszyć, ale zastanawiam się czy ma to sens skoro jeden z pinów jest spalony. 
    Kolejna ważna sprawa to skąd ta woda/płyn do spryskiwaczy w kabinie ?

    IMG-20170201-WA0003.jpeg

    IMG-20170201-WA0006.jpeg

    IMG-20170201-WA0008.jpeg

    IMG-20170201-WA0010.jpeg

    20170201_140257.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Woda prawdopodobnie z podszybia zatkane lub częściowo przytkane odpływy i zgromadzona woda dostaje się do środka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Demontaż i czyszczenie podszybia ma się rozumieć. 

    A co z tym modułem zrobić? Wysuszyć, założyć i zobaczyć o co cho ?

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    To jest loteria.Wysusz załóż sprawdż błędy,ale będzie raczej do wymiany

    Edytowane przez salamon

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Należy go umyć wodą destylowana potem dokladnie wysuszyć. Następnie inspekcja uszkodzeń. Naprawa uszkodzeń. I powinien działać. Samo suszenie nic nie da.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    jak dla takiego laika jak ja | Następnie inspekcja uszkodzeń. Naprawa uszkodzeń. | nic mi nie mówi, więc chyba jednak zamówie na ebayu sprawny ale używany i zakoduje :) A w między czasie sprawdze te kanaliki odpływowe w podszybiu

    kanaliki i miejsca karoserii przy nich oczyszczone, woda ścieka normalnie, przy okazji jestem w mega szoku, że taka błahostka spowodowała tak duża katastrofę w Aucie. Zawsze czy to otwierając maske czy nie czyściłem te miejsce z patyków, i całego syfu który się nagromadza. Dla pewności najpierw wsadzałem drut o długości 50cm a potem normalny szlauch typu do spuszczania płynu chłodniczego i innych takich ;) 
    Moduł się suszy, w piątek go przemyje tą wodą destylowaną i w sobotę zamontuję i zobaczymy co i jak. Oby było dobrze. Wkońcu to "Przewaga dzięki technice"


    EDIT 5.02 : Wyciek do auta zlokalizowany- uszczelka pod ECU się zsuneła i zostawiła dość pokaźną dziure, :( Całość postawiłem na mase uszczelniającą (bez dodatku silikonu), i już jest sucho na kablach i MEC. Sam moduł porządnie suszyłem prze 3 dni + czyszczenie wodą destylowaną i spirtytusem :D Lampki się nie świecą, i oby jak najdłużej.  

    Dziękuje za pomoc :) i do następnego, pozdrówki Panowie i Panie ! 

    Edytowane przez fcunited

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.