1.8 T BFB Błąd 17535 proszę o analize logów
1 1

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Koledzy proszę o pomoc w analizie logów. Od jakiegoś czasu pojawia się błąd

    17535 -  Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich

            P1127 - 002 -  Lower Limit Exceeded

    aby nie wróżyć z fusów wrzucam logi może ktoś za naszych niezastąpionych forumowych diagnostów pomoże :P

    Dynamiczny:
    Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_UAg5a.html
    Grupy 003, 115: http://vaglog.pl/log-003_115_4W4na4.html
    Grupy 020, 118: http://vaglog.pl/log-020_118_fX5fp.html

    auto bez LPG

     

    Edytowane przez pawlos23

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    NIe czuje się niezastąpionym forumowym diagnostą, bardziej "nie znam się a wypowiem się" :)
    Opis błędu tutaj:
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17535/P1127/004391_-_Fuel_Trim;_Bank_1_(Mult):_System_too_Rich
    Z listy wymienionych skreśliłbym MAF. Troszkę zaniża ale tyle to bym go zostawił na razie.
    Układ zapłonowy (świece,cewka); trochę cofania jest (zwłaszcza 3 cylinder) ale nie jakieś tragiczne, na razie bym zostawił, ewentualnie wymienił świece jeśli stare. Można też spróbować zmienić miejscami i zobaczyć czy wypadanie cofanie za świecą.
    Sonda - zrobiłbym logi 033 i spr wartośc 032... tylko że obawiam się że przy takim zalewaniu sonda nie będzie pracować prawidłowo
    Turbo - na moje oko wygląda dobrze... choć nie jestem pewien co do 118 kolumna 3 (Load). Na wszelki wypadek warto spr. węże do turbo.
    Na deser pompa - sprawdzenie ciśnienia
    EVAP N80- jak to sprawdzić to ja nie wiem, ale wydaje mi się, że wyświetliłby się też inny błąd.
    Na koniec wtryskiwacze, jakieś pomiary napięcia itp można próbować, ale najlepiej byłoby podmienić.



     

    Edytowane przez zwonko

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Co bylo ostatnio robione w aucie? Moze wymieniany filtr paliwa?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    ostatnio padła jedna cewka wiec wymieniłem i przestało szarpać autem i 2 dni póżniej zaczeły sie problemy z chekem 17535.

    świece wymieniłem już po wystąpieniu błędu

    Filtr paliwa wymieniany jakiś 8 miesięcy temu do tej pory nie było problemów.

    Co do pompy to ostatnio chodziła głośniej ale jej przeszło ale i tak juz zamówiłem nową

    Edytowane przez pawlos23

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia paliwa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    możne komuś się przyda na przyszłość

    pomogła wymiana cewek i filtra paliwa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.