bladek192 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam,mam problem z diagnozą luzów w zawieszeniu przednim.Pacjent A4B6 1.8T 2001r.Podczas jazdy po wyboistej drodze dochodziły stuki z obu stron pojazdu-wymieniłem łączniki stabilizatora i stuki ucichły lecz pozostał jeszcze jeden,głównie jest słyszalny podczas skrętu w lewo gdy auto mocno przechyla się na prawo i póżniej gdy koła się prostują i auto się wyrównuje stuk jest znowu słyszalny.Możliwe że to amortyzator?Na wszelkiego rodzaju szarpakach luzów nie widać oraz amortyzatory mają około 65%skuteczności wiec co to????? Pomocy
muunv Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Według mnie amory. Ale to takie wróżenie z fusów
bladek192 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Opublikowano 5 Lutego 2017 A możliwe że bije na mocowaniu amortyzatora do dolnego wahacza?
roba4b6 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Powiem z mojego doświadczenia, to że sprawność amorów wyszła 65% to nie znaczy że są dobre. U mnie było 62% sprawności a jak zdemontowałem amory to okazało się że są kompletnie zużyte (po wciśnięciu tłoczyska w ogóle się nie wysuwało).
bladek192 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Panowie temat rozwiazany-poprostu mechanicy przy wymianie lacznikow stabilizatora nie dokrecili ich z nalezyta sila (debile)Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
kt65c453 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ja sie podepnę pod temat, całe zawieszenie przód nowe, tj 4 wahacze x2 łączniki drążki i jego końcówki. gumy stabilizatora są sztywne, ale nadal mi coś stuka, co tam może jeszcze stukać??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się